{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Suk - så er de væk... {{forumTopicSubject}}

... eller næsten i hvert fald. Ludvig bliver hentet i næste uge og Emmy bliver jo her. Og de andre tre drenge har fået nogle fantastiske nye familier, så det er alt sammen "top dollar".

Og så skulle I jo ikke snydes for de sidste billeder af "røverne", 8+ uger gamle...

http://www.hundegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=62808

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suk - så er de væk...
  • #1   9. jun 2011 Årh der bliver så stille! Men nej nogen dejlige vapser smiley dem har jeg skam kigget på før! smiley

• #2   9. jun 2011 Uuuuh hvor ser de lækre ud :). Hvis jeg engang fik hvalpe, kender jeg mig selv godt nok til, at jeg ville ende med at beholde dem alle. Ville simpelthen ikke kunne sige farvel.

For 25 år siden, havde jeg kaniner, der fik unger og jeg kan stadig blive lidt trist ved tanken om afskeden med lille Valdemar, den lækreste af dem alle

• #3   9. jun 2011 De er simpelthen for lækre!! smiley Gode billeder også! smiley

• #4   10. jun 2011 Hvis man ved de har fået gode hjem , så savner man dem ikke så meget.
    Vi beholder Tavi så da Baldo blev hentet i tirsdags så var det den sidste hvalp vi sendte hjemmefra...... kuldet blev født den 21.1 så på en måde er det lidt.... endeligt.....for i den alder trænger de til at få deres egen familie...eller også var det bare os der havde brug for at vide at nu kan vi koncentrere os om den hvalp vi vil beholde.

Kommentér på:
Suk - så er de væk...

Annonce