{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Annoncering af andres hvalpe
  • #1   25. maj 2011 Du kan jo bare lave det som en henvisning til den udenlandske opdrætters side...
    Eventuelt tilbude folk at komunikere med de udenlandske opdrætter..

Envetuelt lave en underside på din HP med "hvalpe hos kenler jeg samarbejder med)

• #2   25. maj 2011 Louise....Jeg ved ikke lige hvem det skulle være, som blandede sig i hvad du skriver af salgsannoncer på din egen hjemmeside....
    Det er faktisk ofte en opdrætter eks. skriver lidt om andres hvalpe, når de er til salg...Div. samarbejder osv.

• #4   25. maj 2011 selvfølgelig må du det...du kan jo bare oplyse hvis hvalpe det er

• #5   25. maj 2011 Det er faktisk ikke mig selv men jeg er ikke god til at h;nge andre ud. Mener bare at jeg havde l;st herind at det ikke er tilladt at s;lge andres hvalpe vi egen hjemmeside. Opdr;tter har ikke andel i hvalpene men har hund fra samme opdr;tter. Denne udenlandske opdr;tter kan bare ikke selv s;lge sine hvalpe. Jeg vil s[ n'dig have at den danske opdr;tter f[r fingrene i klemme af evt uvidenhed, hvis I forst[r.

Undskyld i 'vrigt mine underlige bogstaver. Mit computergeni af en 7 mdr kn;gt, har lige kravlet godt og grundigt rundt p[ tastaturet og jeg er bare for dum til at finde tilbage igen / h[ber snart far kommer hjem .....

• #6   25. maj 2011 I vores klub henviser man "ofte" til hinandens kuld både mundtligt og skriftligt via hjemmesider.
    Jeg synes rigtig godt om tanken at stå sammen og gøre sit for at sende hvalpe/hunde ud til egnede hjem og ikke kun tænker på egen gevinst ;o)

• #7   25. maj 2011 det kan jeg ikke se noget forkert i, med mindre den opdrætter der har kuldet er imod det.

jeg linker altid til mine opdrætterkollegaer, hvis de beder om det....men bortset fra linket, så har jeg ikke anden kontakt til salget af hvalpene

• #8   25. maj 2011 (hvis du ikke har fundet ud af det med de mærkelige tegn, så tjek lige nede i din menu linie om der står EN eller DA - hvis der står EN så tryk på den og skift til Dansk - det er sproget på dit tastatur den skifter) :))

• #9   25. maj 2011 Hej Louise

Jeg tror du får blandet det lidt sammen.
    Du må gerne fortælle om andres hvalpe, men du må ikke få hvalpene hjem fra udlandet og levere dem videre - det er hundehandel

• #10   25. maj 2011 Tak skal I have og så til dig Line. Min redningsmand kom lige hjem smiley

Ja det kan godt vlære at jeg har misforstået og blandet det sammen. Men nu har jeg da fået det afklaret. Endnu engang tak!

Kommentér på:
Annoncering af andres hvalpe

Annonce