1.117 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Øjenlysning Øjenlysning

Skal Collie hvalpe være øjenlyst som 7-8 uger når de kan komme fra deres mor..

Jeg har lige fået øjenlyst to idag, da de bliver hentet her en af dagene, men de skal os begge bruges til udstlling og avl senere hen..

Der er så lige blevet solgt et par stykker mere idag, hvor de nye ejer kun skal bruge dem som hyggehund og hverken udstlling eller avl, er der nogen regel om at hvapen så skal øjenlyses, eller kan man godt lade være med det..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øjenlysning
  • #2   17. maj 2011 uanset hvad de skal bruges til, ville jeg da få alle hvalpe øjenlyst.......det giver køber en vis sikkerhed og udviser ansvarlighed fra opdrætters side......... du kan jo aldrig om folk senere finder på at ville udstille eller avle....... jeg ville gøre det hvis jeg var dig..........

ps de er meget yndige dine vapser :o))

• #3   17. maj 2011 som opdrætter af collie, vælger jeg altid at øjenlyse alle mine hvalpe, de bliver øjenlyst som 7 uger.
    http://www.hundeweb.dk/dkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=115
    Gå ind og søg under collie

Øjen-krav: Hvalpe kan ikke registreres i DKK, medmindre begge forældre er undersøgt af et medlem af Den Danske Dyrlægeforenings øjenpanel eller anden af DKK godkendt øjendyrlæge for CEA.

Første undersøgelse skal være foretaget inden første parring. Det optimale tidspunkt for undersøgelse er i hvalpens 7.- 9. leveuge. Attestation for CEA gælder for livstid.

• #4   19. maj 2011 Jeg aner ikke noget som helst om det du spørger om. MEN. Jeg tror at jeg som køber af en "hyggehund" ville blive en smule......hmmmmm...forundret hvis ikke jeg fik samme "service" som en køber af en udstillingshund.Jeg kunne måske få tanken at du ville snyde med noget. (ikke at jeg tror det) jeg håber at du forstår hvad jeg mener.

Kommentér på:
Øjenlysning

Annonce