{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.285 visninger | Oprettet:

Lea S
Lea S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Golden Retriever han søges til parring {{forumTopicSubject}}

Hej...

Har en dejlig hunhund, der er i løbetid. Hun er 4 år og med stamtavle. (Denne følger dog ikke med hvalpene) Mangler en flot hanhund til parring.
Gerne i midt og vestjylland.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golden Retriever han søges til parring
  • #1   20. apr 2011 Opret en annonce......

Men hvorfor følger der ikke tavle med hvalpene? Er tæven ikke avlsgodkendt? Er hun HD- og AD fotograferet og øjenlyst?

• #2   20. apr 2011 Annoncer hører til i marked. Ydermere så er det en god idé at skrive, hd og ad status, så mulige hanhundeejere kan se om, det er noget de være med til

• #3   20. apr 2011 Tihi nu er det vi skal huske at skrive pænt ;oP

• #4   20. apr 2011 Jeg mener, hvis man synes så godt om sin tæve at man ønsker et kuld på hende, så bør man undersøge hende for racerelevante sygdomme, for hvad nu hvis???? så kan hun risikere en drægtighed vil forværre f.eks. hofterne - knæ, ønsker man at udsætte sin dejlige tæve for det?
    Når der er stambog på hende, så få hende mindst avlsgodkendt så hvalpene også får stambøger :o)

• #5   20. apr 2011 Desuden så kan det blive en dyr omgang at lave syge hvalp, køber er jo dækket af købeloven.

• #6   20. apr 2011 Hvorfor følger stamtavlen ikke med hvalpene? Er din tæve tjekket for sygdomme? Hvilke krav stiller du til hanhunden udover at den skal være flot?

• #7   20. apr 2011 Og det skal helst være nu?

• #8   20. apr 2011 Charlotte:

Dooooooooooooh...... Du bor ikke i jylland!!!

• #9   20. apr 2011 hehe

Tror den tråd her må være en troll.....

• #10   21. apr 2011 Arrgg Charlotte så er jeg for sent ude, Fluffy har jo lige været i løb :-((( Hmm nå men der er vel ca 10 mdr til næste gang kan vi booke en han nu??? Så venter jeg nemlig med at sterillisere hende til hun har fået hvalpe, hun kan lige nå det inden hun bliver 7 år *LOL*

• #11   21. apr 2011 Pokkers hund altså. Jeg har lige spurgt Charlie om ikke han ville stille op. Men nææææ nej. Det vil han ikke når der ikke kan komme tavle på hvalpene. Øv altså. Jeg havde lige set frem til lidt ekstra penge til sommerferien.

• #12   21. apr 2011 Flot at TS ikke engang svarer på de spørgsmål der bliver stillet

• #13   21. apr 2011 Jeg tror det er en Troll, ellers var tråden nok blevet slettet for længst...

• Lea S
    Lea S Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #14   14. jun 2011 Hej alle...
    Ja må indrømme at jeg havde glemt alt om denne tråd - og har af en eller anden grund ikke fået besked, da I har svaret.. Beklager meget!!
    Faktisk helt tilfældigt at jeg stødte på den igen! smiley

Tavlen kommer ikke med, da vi ikke har nogen interesse i at tage på udstilling. Vores tæve er tjekket for alle de arvelige sygdomme, så der skulle ikke være noget på den konto..

Selvfølgelig er det ikke nok at hannen er flot - en det er da et plus! smiley

Vi har fundet en dejlig hvis hanhund (også med en fin tavle, uden sygdomme), som både er rask og flot og et helt fantastisk sind. Så kunne ikke ønske mere for hvalpene.

Pt. vores tæve snart føde og vi glæder os meget!

Vi bor ude midt i en skov, så vi har masser af plads til alle hvalpene, hvis der af en eller anden grund ikke skulle være nogen købere til hvalpene! smiley

Kommentér på:
Golden Retriever han søges til parring

Annonce