{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi lever i en syg verden - dårlig mix!
  • #1   21. feb 2011 OMG den er dårligere end sibirian huske/cane corso.

• #2   21. feb 2011 Hul i hovedet....

• #4   21. feb 2011 NEIII det kan bare ikke være rigtigt...
    Den er jo dømt til et liv i helvede allerede. ØV og jeg blev pludseligt helt tom, for jeg kender da et par steder i US som tar sig af hybrider, måske de kunne gøre noget, men det kræver at jeg kommer i tanke om både navne og stater og en H******* masse andre ting.

Føj, det er sku en led verden.

• #5   21. feb 2011 Vi tager lige skyhed over for mennesker, dens jagtdrift, intilligens (resulterende i at bryde ud fra indhegninger osv.), seperationsangst og det giver vi lige risiko for agressivitet over for hunde og kort lunte..

Og det giver vi så til en der vil have en potens forlænger der siger spar to - ikke bare en ulvehybrid eller en pittbull men blandingen af de to!!

• #6   21. feb 2011 Sygt mix..!! Men de ligner sådan nogen dejlige kramme bamser..

• #7   21. feb 2011 Tror sq jeg skal have en, den kan gå i haven når den ikke render rundt og æder resten af byen. Hold da op den blanding er da dømt til at ende galt.

• #8   21. feb 2011 Jeg tror også jeg vil have sådan en, eftersom min farlige potensforlænger ikke virker efter hensigten smiley ironi forekommer!

• #9   21. feb 2011 Syg blanding. Øv!

• #12   21. feb 2011 Maj-Britt
    Enig I nogen grad - mht. avl uden tavle.
    Men jeg synes der burde være mulighed for undtagelser (ellers ville jeg nok i teorien ikke kunne avle Sølve fordi hendes tavle jo ikke er FCI godkendt endnu - men det ændrer jo ikke på at hendes race er meget gennemtænkt)

• #13   21. feb 2011 sørgeligt virkelig sørgeligt.......

• #16   21. feb 2011 Nu er det mix som er trådens emne jo bestående af 2 dyr som begge er forbudt i DK både den Canadiske ulv/Timberwolf og pitten, så det blir ikke herhjemme vi møder de hvalpe..
    De laver godt nok nogle vilde blandinger pga. det er så let at få fat i coyote`s og ulve "over there"..

At nogen mixer en CC med en husky burde ikke komme bag på nogen når man ved hvor tossede folk er når det drejer sig om alv.
    Det er da ikke den værste blanding jeg har hørt om, "ikke at den ikke er grotesk" for det er den, men jeg syntes bare der har været værre blandinger..

• #17   21. feb 2011 Det er ikke kun en blanding af CC og husky ..
    Moren er blanding af husky og labrador ..
    Så lidt mere blanding ;o)

Og ja, derudover det er en syg blanding med timberwolf og pitt smiley

• #18   21. feb 2011 Ok.Katrine. jeg tænkte på en anden annonce jeg havde set som også var en hybrid med CC eller Napolitano=staves, + Timberwolf og en anden hunderace, og der korsede jeg mig også lige, for det var "som man kan sige sig selv" også en yderst farlig blanding, især i ukyndige og/el forkerte hænder.

• #19   21. feb 2011 Maj Britt Dkk snob: Er så meget enig med dig i forhold til at alv uden tavle skal være forbudt.
    Der er tavle på vores Schæferhunde men på Mille er der ingen og det bøder vi får nu!
    Så vil ALDRIG købe en hund uden tavle, har haft en dårlig oplevelse og en var rigeligt.

• #20   21. feb 2011 Det var da en af de mest vanvittige blandinger jeg længe har set.. Hold da helt op.. Det skal da nok ende galt.. :s

Har også snakket med en som havde nogle hvalpe til salg hvor det var en blanding af Husky/malemute (hun var ikke sikker), Napolitano, og timberwolf..
    Fuldstændig vanvittigt..

Der var da også hende der søgte en Ambull/Amstaff/Mastiff/GD til hendes husky/boxer mix.. Også fuldstændig vanvittigt..

• #21   21. feb 2011 Desuden også vanvittigt at blande en boxer med en husky :s

• #22   21. feb 2011 Boxer husky er en ånsvag tanke og ikke mindst handling!

• #23   21. feb 2011 Åhh Ja, Det var de hybrid-hvalpe Line omtaler, som jeg havde set annoncen på.. Det var /er sku en vild blanding..
    Jeg kan ikke se fidusen i at blande "slædehunde" med rn af molloser racerne om det så er med el.uden ulven i, det er som at planlægge problemer på forhånd.
    Det er så syg en tankegang de folk der gør sådan noget må ha..

• #24   21. feb 2011 Wolfcup: JA.. Boxter og husky er en dårlig kombi.. Det er en endnu mere dårlig kombi at ville have en ambull/amstaff/Mastiff eller GD på.. :s Hvis man endelig skal blande alle mulige racer så kan man sku da i det mindste blande nogle racer som ligger tæt op af hinanden sinds/temperaments OG størrelses mæssigt.. :s

Anita: Ja det er en vanvittig hybrid blandning.. Jeg ved der er mange der blander husky/malamute med ulve ovre i USA.. Og det er bestemt ikke en hybrid alle skal have mellem hænderne og det er egentlig også vanvittigt at ville have sådan en.. Men at proppe en napolitano (eller anden mollosser type) ind i sin hybrid er da direkte vanvittigt.. :s

Kommentér på:
Vi lever i en syg verden - dårlig mix!

Annonce