787 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

inspiration inspiration

Hej alle derude.

Jeg er lidt i syv sind. Min tæve er konstateret drægtig idag så det er jo vildt fedt, men er i syv sind med navne.

Først havde jeg egentlig siddet og fundet en masse fede navne med A som fx: Alltime Sweetheart, Awesome Star, Angel of fire, Absolutely Charming, A little Kiss og den slags.

Men nu er jeg blevet i tvivl om det er federe at køre temaer hver gang?

Jeg vil jo gerne gøre det nemt for folk at se hvilket kuld de forskellige høre til og derfor kunne jeg også stadig godt tænke mig at køre i alfabetets rækkefølge, men kan det lade sig gøre at finde et tema til hvert bogstav???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  inspiration
  • #1   17. jan 2011 Uh ha det er svært, der vi har fået Billie køre de med biltemaer. Da de er bil freaks, så Billie hedder på stambogen.... Piccobello Bentley's Billie of B&L.

Og det første kuld var Audi kuldet, så hun bruger både bogstaver og temaer...

• #2   17. jan 2011 Jeg har købt den sidste, hvor avler nummerere dem - egentlig ret smart hvis man også kører temaer

• #3   17. jan 2011 Jeg er mest til A, B, C osv. Men har da set nogen sjove/kreative temakuld osse.
    Synes bare det er nemmere at finde ud af med bogstaver end temaer:o)

• #4   17. jan 2011 Man kan både have tema og A, B, C osv. smiley
    Jeg har tænkt Kennelnavn - Temanavn eller start ord som begynder med et bestemt bogstav og så et egnet kaldenavn.
    Mange bruger f.eks. Amasing, Adorable ect. for A-kuld. Best, beauty, ect. for B-kuld...

• #5   18. jan 2011 Jeg bruger temanavne, for så kan jeg bruge det tema til lige det kuld jeg vil.
    Har en masse temaer, som jeg først kan bruge når det rette kuld kommer, fx 4 hanner, eller 1 tæve og 2 hanner osv. Og så gemmer jeg dem bare til det en dag dukker op smiley
    Jeg synes det er fedt ikke at være begrænset af forbogstaver smiley
    Men det er jo op til dig hvad du selv bedst kan lide.

Jeg er bare træt af alle de skide a,b,c kuld der allesammen hedder det samme smiley

• #6   19. jan 2011 Vi bruger alfabetet smiley Det er en sjov udfordring med bogstaverne også prøver jeg som regel at have bogstavrim med. Eks: Gorgeous George, Fantastic Bombastic, French Fries eller Hansome Harry.

Man kan jo også kører tema og bogstav på samme tid smiley

Kommentér på:
inspiration

Annonce