{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Ammer tilbydes! {{forumTopicSubject}}

Jeg har to tæver der begge er falsk drægtige. Der løb mælk i deres patter igår.
Derfor tilbyder jeg dem hermed som amme hvis der skulle ligge hvalpe, der har brug for en mor..
Jeg har snakket med dyrlægen omkring dette, og alt er i skønneste orden..

Bor på Fyn..

Mvh Maria.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ammer tilbydes!
  • #1   13. jan 2011 Anne: Jo, men han har det allerede meget bedre.. Har lige snakket med dyrlægen nu her for en halv time siden, og hun er ganske rolig.. Hun siger han "bare" er blevet fuld af gærdejen... Så det var sgu en regulær brandert hunden havde tillusket sig..

  • #4   14. jan 2011 Smukt at du tilbyder din hjælp !
    Men jeg har en tanke om at det nok dybest set er for at få tilfredsstillet et behov for at nurse... ?
    Det sidste udgangspunkt er ikke optimalt for nogen.



  • #5   14. jan 2011 hmm nu tænker jeg også lidt

    hvorfor er der dej i haven?

    hvad med ansvar for hjalpene i 8 uger de kræver ALT din fritid og mere til

    det er heller ikke smart at give en falskdrægtigt hund hvalpe.

    sendte dig et nr til ammestuen i din tråd på hestegalleri, men nu ved ejg ikke om det er en go ide a t sende dig der til.


  • #6   14. jan 2011 Jeg har ikke sagt at jeg ville droppe ideen om ammehvalpe, jeg sagde at jeg ville vende det med en dyrlæge foruden min egen..

    Jeg er skrevet ned hos Kirsten med ammestuen, men falsk drægtige bliver ikke lagt på siden, kun skrevet ned i en bog..

    At vores ene hund igår spiste dej, var jo hverken grundet uforsigtighed eller ligegyldighed.. Der var en kat (??) der havde været i vores skraldespand.

    Jeg ved godt at det vil kræve al min til med et evt. kuld hvalpe, dette er jeg skam indforstået med !!

    Jeg begriber virkelig ikke hvorfor jeg skal hagles sådan ned? Helt okay at i har en anden mening end mig, men når jeg har 2 dyrlæger med på råd kan jeg virkelig ikke se problemet i det...


  • #8   14. jan 2011 DKK- snob: Nej vi havde skam også brugt af det smiley Tror der har været 2-3 kg tilbage... Men hvor vil du hen med det??

  • #9   14. jan 2011 Maria - jeg håber du tænker over hvad du skriver om dit privatliv fremover... det kan komme skræmmende tilbage kan du nok se... og det er ikke fordi jeg er uening med nogle om det her amme projekt cirkus.. men hvor må det dog være nederen at blive argumenteret lige ind i fjæset med private ting som du jo inderst inde godt ved er sandheden.. Da jeg så din nr 2 tråd i morges tænkte jeg bare... okay at du gider blive ved... du ved jo godt hvad der kommer til at ske med denne tråd også.

  • #10   14. jan 2011 Hvis du ikke ønsker diskussionen må du oprette i marked og ikke i forum smiley
    Du ved fra tidligere tråde hvordan mange af brugerene herinde mener og synes... Og det kommer vel ikke bag på dig de skriver det igen i en ny tråd?
    Hvis du synes dine hunde skal tilbydes som amme - jamen så synes jeg du skal tilbyde dem via markedet. smiley


  • #11   14. jan 2011 Vi bagte jo naturligvis en masse af dejen.. Det var jo derfor han havde den med hjem.. Da han æltede den sidste portion på ca. 3 kg, tabte han den på gulvet og smed den i en pose og ud i skraldespanden..

    Da jeg skulle køre til dyrlæge igår, så jeg at der lå en pose med dej i vores indkørsel hvor der var gnavet hul.. Jeg skænkede ikke den dej Martin havde smidt ud, en tanke.. Først da Freja spørger går det op for mig...

    Jeg ved ikke hvad det er du mener i kan lægge sammen? Jeg har da intet skjult?? Jeg sagde da med det samme da jeg havde været ude i skraldespanden og kigge, og det desværre var vores egen dej.. Jeg ANER ikke hvordan det er kommet ud af skraldespanden, men eneste bud jeg har er en kat.. For jeg har som sagt aldrig set andre dyr her..

    Er det forklaring nok, eller ønsker du en mere uddybende???

    Jeg syntes det er helt fair at i har holdninger/meninger om at jeg tilbyder mine tæver til amme.. Men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor jeg skal mistænkeliggøres sådan?!?!?


  • #12   14. jan 2011 Jeg er helt enig med Maria - vi havde det jo også oppe i en tråd den anden dag. HG's hukommelse er god, og jeg synes, man skal passe bedre på sig selv..

  • #13   14. jan 2011 Bente - præcis...

  • #14   14. jan 2011 Bente og Maria: I har fuldstændig ret.. Men det kan jeg jo ikke lave om på nu.. Blot tænk over det fremover..

  • #15   14. jan 2011 Maria: Det ved jeg godt - der er jo ikke nogen fortrydelsesknap. Jeg håber, du ved, at jeg ikke skriver det for at være ond - men tværtimod.

    Man skal også have for øje, at man kan google, hvorved tråde herindefra kommer op - så kan ens meget private liv pludselig komme ud til en ret stor skare smiley


Kommentér på:
Ammer tilbydes!

Annonce