774 visninger
|
Oprettet:
så blev de vacc og chippet {{forumTopicSubject}}
så fik jeg vacc og chippet de små bæster
som de kunne skrige da chippen blav sat i puha
Bagefter var der nu ingenting og de fik lov at rende rundt på gulvet og kigge og dyrlægen tog sig lige tid til at blive venner med dem igen hvilket var rigtig positivt
Zoey blev samtidig med chekket og vacc og hvor var de facinerede af mit nye vidunder. De fortalte at de aldrig havde haft en akita inden for deres døre og faktisk aldrig set en american akita i levene live så de var meget facinerede og tog billeder af hende. Zoey fandt sig bar i det hele så jeg er rigtig stolt. Reserveret vil jeg nu ikke kalde hende :):)
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
På mandag skal de alle vaccineres, der er de 8 uger, og 3 af dem flytter hjemme fra samme eftermiddag. De 2 sidste flyver til Norge den 5.1.
Bianca skal også vaccineres, da hun skulle have været det i november, men valgte at springe over. Hun bliver jo vaccineret hvert år, så et par mdr. fra eller til gør ingen forskel.
Hvornår flyver dine fra reden? Jeg er glad for at de 2 bliver her lidt, så det ikke er alle fem på en gang.
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 888
Gitte det gør de den ene den 28 december og den anden d 1 januar.
det blir mærkeligt at de skal afsted men det er nogle super gode hjem jeg har fundet til dem
så blev de vacc og chippet