{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

gråt "snask" i kønsorganer på lille tæ {{forumTopicSubject}}

nu var der et par indlæg om løbetid, hvilket jeg så tænkte neg vill udnytte lidt...

jeg var ved at rense min 7 mrds tæves mave, da hun har nogle røde prikker og er på antibiotika, efter nøje instruktion fra dyrlægen.

jjeg rensede omkring hendes kønsorgan og så lidt overasket at der sad noget "gråt snaks" nærmest tyggummi agtigt klister i bageste del af folderne.

hun har ikke været i løbetid, hun er ikke hævet og har iøvrigt fint og normalt udviklede organer. men jeg er naturligvis lidt undrende over det her "grå snask"

nu er hun renset, men er der nogen der kan give et fingerpeg om hvad det kan være ?

har hun bare ikke selv været grundig nok med rengøringen ?

og hvorfor er det GRÅT? kunne forstå hvis det var sort/rødt(blod) eller gulligt etc..

jaja.. jeg er nok bare lidt overbekymret smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gråt "snask" i kønsorganer på lille tæ
  • #1   8. dec 2010 Har aldrig set/hørt om sådan noget du beskriver, men der må ikke komme noget flåd fra kønsåbningen udenfor løbetiden, så hvis det kommer indefra vil jeg råde dig til at søge dyrlæge.

• #2   8. dec 2010 tak lotte

hun havde faktisk lidt tyndt slim for 2-3 måneder siden, men det forsvandt samme uge som jeg så det.. dengang tænkte jeg det bare som noget naturligt, da hun jo var meget lille dengang..

• #3   8. dec 2010 Vovse vuf

vores hund har lige haft sådan nogle røde pletter hun fik antibiotika for og af en eller anden årsag sad der også noget meget klistret gråt noget samme sted som din har det det kom ikke igen efter vi havde vasket det af ... så ved ikke om det hænger sammen

• #4   8. dec 2010 sylle: ja det er ihvertfald 100% samme forløb som vi har haft.

jeg ved ikke hvorfor hun havde de røde pletter, som også var små blærer (bumser). men hun er begyndt at spise 2-300gram råt kød, + ny hundefoder / foderskifte, så jeg regnede med at det var derfor. Dyrlægen kunne heller ikke finde noget, da hun tog prøver, men antibiotikaen tog det fra den ene dag til den anden. Vi skulle dog rense hendes åbne områder, så irretationen forsvandt både indvortes og udvortes.

.. ja og i den forbindelse så jeg så det tidligere beskrevne klumper/snask.

nu er det renset væk og jeg er ret sikker på at det hænger sammen med at hun ikke kan nå om i de bagerste kroge... men så må jeg jo hjælpe hende denne gang...

ps, jeg kan skrive til dig om hvordan det ser ud om en uge/14 dage?

• #5   8. dec 2010 Vovse vuf

det lyder nøjagtigt som samme forløb... vores røde pletter forsvandt også lyn hurtigt ....

Smiler det må du gerne

• #6   8. dec 2010 opdagede det også en dag ved min tæve, vasked det væk og har ikke set det siden...

• #7   9. dec 2010 Nu skriver du gråt? Mener du noget der ligner fortyndet mælk eller? Hvis det ser sådan ud, så er det helt normalt. Hvalpe kan også have noget, der ser lidt grønligt ud. Det du skal være opmærksom på især, er at det ikke lugter.

Kommentér på:
gråt "snask" i kønsorganer på lille tæ

Annonce