Gad vide om det bliver i dag Gad vide om det bliver i dag
Munthe er i dag 62 dage henne og har i nat været meget urolig! Har ligget og halset og gået rastløs rundt. Jeg har ikke fanget hendes temperatur lavere end 37,5 grader, men det virker alligevel som om der var ved at ske noget.. Her til morgen er hun dog stille og rolig igen.. Måske ved at lade lidt op til det hele..
Hvad tror i?? Og er der noget specielt jeg kan ligge mærke til??
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.624
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Krydser fingre for at alt går godt. Bianca's fødsel i weekenden var lige morsom nok, men endte alligevel godt.
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 214 Svar: 1.253
Men hvornor burde vandet gå??
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.624
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Jeg tænker, har du aftalt med din dyrlæge at du kommer når fødslen er overstået, både med mor og hvalpe. Dette fordi moren sikkert skal have en sprøjte for at livmorderen trækker sig sammen, og en sprøjte så hun undgår kalkchok. Forinden har dyrlægen konstateret at der ikke er flere hvalpe i hende, levende eller ej. Jeg får checket hvalpene for ganespalte fejl og navlebrok og om de ellers har sutteeffekt mm.
Det er ikke farligt at føde hvalpe, men det er rart hvis man ved lidt om hvad man skal foretage sig, og hvornår. Har du nogen ved dig når det går løs. Det ville være til stor hjælp. Jeg har også en masse jeg kan ringe til foruden dyrlægen, som er en uvurderlig støtte også.
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 214 Svar: 1.253
Jeg har læst meget om det og har også snakket meget med min dyrlæge og ved også godt at "vandet går"for hver hvalp.. Ville bare gerne vide om der var nogle tegn på den første..
Hun er meget stille nu og har været de sidste par timer.. Kan ikke rigtig finde ud af hvad der sker med hende.. Men vi må jo bare vente og se hvad der sker...
Gad vide om det bliver i dag