1.090 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Gad vide om det bliver i dag Gad vide om det bliver i dag

Munthe er i dag 62 dage henne og har i nat været meget urolig! Har ligget og halset og gået rastløs rundt. Jeg har ikke fanget hendes temperatur lavere end 37,5 grader, men det virker alligevel som om der var ved at ske noget.. Her til morgen er hun dog stille og rolig igen.. Måske ved at lade lidt op til det hele..

Hvad tror i?? Og er der noget specielt jeg kan ligge mærke til??

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gad vide om det bliver i dag
  • #1   1. nov 2010 det kunne godt lyde som om hun er i fødsel. Gå små ture med hende, ikke ret langt hjemmefra og husk at have et håndklæde med for en sikkehedsskyld

• #2   1. nov 2010 Temperaturen kan man ikke altid regne med. Men at hun halser og er rastløs er et bedre tegn.

Krydser fingre for at alt går godt. Bianca's fødsel i weekenden var lige morsom nok, men endte alligevel godt.

• #3   1. nov 2010 Ja det tænkte jeg nemlig også smiley
    Men hvornor burde vandet gå??

• #4   1. nov 2010 vandet går ikke før den første hvalp er på vej. Hver hvalp er i 2 "poser", så du vil opleve at vandet går lige før hver hvalp kommer.

• #5   1. nov 2010 Munthe, der kommer oftest en "prop", og så er den første hvalp klar til at komme ud i sin egen fosterpose. Der er en pose for hver hvalp. Det er vigtigt at moren selv er med til at bryde fosterposerne, for dem spiser hun. Har hun ikke født før, så se til at hun ikke bider navlestrengen for hårdt af. Det kan medføre navlebrok. Jeg plejer at hjælpe tæven med det hele, og klipper gerne navlestrengen over ikke alt for tæt på den lille hvalps maveskind.

Jeg tænker, har du aftalt med din dyrlæge at du kommer når fødslen er overstået, både med mor og hvalpe. Dette fordi moren sikkert skal have en sprøjte for at livmorderen trækker sig sammen, og en sprøjte så hun undgår kalkchok. Forinden har dyrlægen konstateret at der ikke er flere hvalpe i hende, levende eller ej. Jeg får checket hvalpene for ganespalte fejl og navlebrok og om de ellers har sutteeffekt mm.

Det er ikke farligt at føde hvalpe, men det er rart hvis man ved lidt om hvad man skal foretage sig, og hvornår. Har du nogen ved dig når det går løs. Det ville være til stor hjælp. Jeg har også en masse jeg kan ringe til foruden dyrlægen, som er en uvurderlig støtte også.

• #6   1. nov 2010 Jeg har aftalt med min dyrlæge at de skal derop.. Men jeg ved at der er 5 hvalpe i hende fordi hun er blevet røntgenfotograferet så det er meget rart.. Jeg har også min roomie som er hjemme og min nabo er på stand by til at hjælpe..
    Jeg har læst meget om det og har også snakket meget med min dyrlæge og ved også godt at "vandet går"for hver hvalp.. Ville bare gerne vide om der var nogle tegn på den første.. smiley
    Hun er meget stille nu og har været de sidste par timer.. Kan ikke rigtig finde ud af hvad der sker med hende.. Men vi må jo bare vente og se hvad der sker...

Kommentér på:
Gad vide om det bliver i dag

Annonce