AMME-TÆVE søges! {{forumTopicSubject}}
Taget fra ammestuen.dk - På facebook.com
Hej alle...
Jeg står i denne grimme situation at min dejlige tæve gik hen og blev drægtig...
Graviditeten gik fint til sidste ende..
Hun kunne ik selv føde hvalpene og måtte under narkose og hvalpene kom ud i går ved kejsersnit...
Xena, min tæve, var enormt forvirret da hun vågnede og ku ikke finde ud af det.. Det viste s...ig at hun er gået ned med en fødseldepression...
I nat endte hun med at bide 4 hvalpe og en døde af kvæstelserne...
Jeg står nu med 6 smukke labrador hvalpe som ikke kan få den modermælk som de skal have...
Nogen der har mulighed for at hjælpe?
Ring da gerne på 40514478...
Venligst en ulykkelig "plejemor"
Mianne
dec 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 1.133
okt 2010
Følger: 1 Svar: 2
Jeg har en Toypuddeltæve, der i dag har født en død hvalp og er fuldstændig sprægfyldt med mælk og kærlighed.
pga størrelsen kan jeg måske ikke tage dem alle, men hvis du er interesseret, vil vi meget gerne tage nogle af hvalpene ind!
Vi bor i Herning.
telefon: 21862893
mvh
MAthilde og Daisy
jun 2009
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 3 Emner: 155 Svar: 478
Og hvis der allerede er fundet en amme,. Synes jeg du, Mathilde Lund R, skal kontakte ammestuen.dk og oplyse om at din hund, er en mulig ammer hvis der skulle være andre små hvalpe der mangler en moar!
jun 2009
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 3 Emner: 155 Svar: 478
Så hvis du har en tæve, eller kender andre måde at hjælpe på tag da og ring til Ring da gerne til Mianne
40514478...
sep 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Svar: 4
Venligst Mianne Gorell
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 28 Emner: 123 Svar: 5.518
Jeg fik lige kigget på din profil og hvis det er tæven du har dér, så skal du nok lige huske at oplyse at dine hvalpe er ulovlige, da de er ambull-blandinger. Så det bliver måske nok mere end vanskeligt at finde en person, der er villig til at tage dem ind.
sep 2006
De sidste 4 er i god stand og ikke bidt... Bla derfor der døde alt i alt 4 stk... Hvis du kun har negative ting at lukke ud, vil jeg nok bede dig klappe kaje... Jeg har hverken overskud eller tid til at høre på mundlort men vil meget gerne høre fra folk som muligvis kan hjælpe....
Moderen er ca. 25% amr. bulldog og 75% labrador og faderen er 100% ren labrador... Så hvor meget bulldog der er i disse hvalpe, er vist minimalt....
God dag
sep 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.238
sep 2006
Nu er det sådan at jeg søger en amme og alt andet kan i holde for jer selv...
Er ligeglad med folks meninger og holdninger... Lige nu og her gælder det mine hvalpe...
TAK
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 28 Emner: 123 Svar: 5.518
Uanset om der så kun var 1% ambull i de hvalpe, så ER de ulovlige!
Jeg tvivler stærkt på at du får nogen som helst til at indvilge i at tage ulovlige hunde ind og hvad har du så forestillet dig?
Så nu har du fire hvalpe af ulovlig blanding, du ikke må sælge, som ikke har fået den livsnødvendige prægning fra sin mor/ en voksen tæve i sine første leveuger og som samtidig er produkt af en så mentalt ustabil tæve, at hun bider sine hvalpe ihjel?
Jøsses!
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 29 Svar: 270
længere er den altså ikke. og med den blanding de er, jamen så ender du selv med at skal beholde alle hvalpene. og der er ikk mange mennesker der har overskud til at have 5 hunde på fuldtid!
sep 2006
Hvalene lever og det bliver de ved med... Længere er den ikke... Nu bor jeg på landet på en gård, så jo jeg ville sagtens selv ku ha dem her.. Har trods alt 100 andre dyr her...
At formidle dem videre er heller ik problemet...
Problemet ligger i at jeg skal bruge en ammemor og det er det...
Hvalpene er sammen med hunde som nusser om dem og gør dem rene men disse hunde er desværre hanhunde.... Så de giver ikke meget mælk....:(
At Xena bider sine hvalpe er fordi hun ik aner at det er hendes samt at hun har denne fødselsdepression så fordi du er modstander af muskelhunde, betyder det ikke at min tæve på nogen måde er en aggressiv tæve....
Skal så informere om at jeg nu HAR fundet en amme til mine hvalpe....
SÅ HYG JER
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 29 Svar: 270
*ironi kan forekomme*
sep 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.238
AMME-TÆVE søges!