7.180 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Parring - hænge sammen hvor længe??? Parring - hænge sammen hvor længe???

Hej alle sammen.
Nu blev vores dejlige tæve klar til parring.¨
Det er første gang for hende. Hun har været sammen med en fin hanhund, men de hang kun sammen i nogle minutter.........igår!! Er der nogle der har prøvet det....og er det mon nok???
Vores anden tæve, de hang sammen i 20-25 min. da hun blev parret.
Derfor kan vi godt være i tvivl om det er nok....det tror jeg desværre ikke!! Hanhunden har prøvet det før og har fået hvalpe.(Ved ikke hvorlang tid de hang sammen).

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parring - hænge sammen hvor længe???
  • #1   3. okt 2010 En tæve kan sagtens blive befrugtet helt uden at hundene hænger sammen, men hvis i er i tvivl kan i jo lave en parring til.

• #2   3. okt 2010 Tak for det☺
    Det lyder godt!! Vi er selvfølgelig vildt spændte!! Mille-My er 3 år, så det er sidste udkald, hvis hun skal have et kuld hvalpe, når det er første gang. Synes bare ikke at hun har virket klar før nu.

• #3   3. okt 2010 min Dine hang sammen med hanhunden 2*5 min og der kom 3 dejlige hvalpe ud af det smiley

• #4   3. okt 2010 Gina: normalt parre man dem 2-3 gange alt efter hvor godt parringen er lykkedes. Så par dem engang mere.

Da min tæve blev parret hang de slet ikke sammen, han lavede bare humpebevægelserne oven på hende, fik udløsning og hoppede af igen. De parrede 4 gange, da det også var sent i hendes løbetid og der var 2 hvalpe hvilket er normalt for en chi..

• #5   3. okt 2010 Ja, det afhænger ikke af tiden de hænger sammen, men om han har leveret det han skal. et godt tegn på at han har leveret er, at han ikke er synderligt interesseret i hende bagefter, og i hvart fald ikke gider at springe på.

• #6   10. okt 2010 Hej
    Ja, jeg har egentlig samme spørgsmål. Jeg har chihuahuaer og de har parret sig 4-5 gang i løbet af de sidste par dage. Er det normalt? Og er det fordi han ikke har leveret det han skal, at de gør det så mange gange? Han har kun været på meget kort tid og hver gang er han hængt fast hver gang. Hvordan kan man vide om hun er blevet gravid? Selvfølgelig ved et læge besøg, men kan man se det på en anden måde?
    Man kan vidst godt høre at jeg er første gangs "mormor" smiley

• #7   10. okt 2010 Små racer kan sagtens parre sig flere gange i løbet af dagen, så det er normalt nok, men om det er ønskeligt...tja. det er ikke fordi han ikke leverer det han skal hver gang...for jeg formoder at han lige skal have en pause?

Du kan først se om hun er drægtig når hun er fra 3 uger henne. så hæver patterne op, og bliver lyserøde. hun kan også få kvalme omkring de 3 uger, men ja, ellers er der dyrlægen, der kan fortælle det.

Kommentér på:
Parring - hænge sammen hvor længe???

Annonce