Parring - hænge sammen hvor længe??? Parring - hænge sammen hvor længe???
Hej alle sammen.
Nu blev vores dejlige tæve klar til parring.¨
Det er første gang for hende. Hun har været sammen med en fin hanhund, men de hang kun sammen i nogle minutter.........igår!! Er der nogle der har prøvet det....og er det mon nok???
Vores anden tæve, de hang sammen i 20-25 min. da hun blev parret.
Derfor kan vi godt være i tvivl om det er nok....det tror jeg desværre ikke!! Hanhunden har prøvet det før og har fået hvalpe.(Ved ikke hvorlang tid de hang sammen).
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.117
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 24
Det lyder godt!! Vi er selvfølgelig vildt spændte!! Mille-My er 3 år, så det er sidste udkald, hvis hun skal have et kuld hvalpe, når det er første gang. Synes bare ikke at hun har virket klar før nu.
nov 2007
Følger: 85 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 108 Svar: 870
aug 2007
Følger: 80 Følgere: 106 Hunde: 4 Emner: 480 Svar: 3.848
Da min tæve blev parret hang de slet ikke sammen, han lavede bare humpebevægelserne oven på hende, fik udløsning og hoppede af igen. De parrede 4 gange, da det også var sent i hendes løbetid og der var 2 hvalpe hvilket er normalt for en chi..
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.220
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 2
Ja, jeg har egentlig samme spørgsmål. Jeg har chihuahuaer og de har parret sig 4-5 gang i løbet af de sidste par dage. Er det normalt? Og er det fordi han ikke har leveret det han skal, at de gør det så mange gange? Han har kun været på meget kort tid og hver gang er han hængt fast hver gang. Hvordan kan man vide om hun er blevet gravid? Selvfølgelig ved et læge besøg, men kan man se det på en anden måde?
Man kan vidst godt høre at jeg er første gangs "mormor"
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.220
Du kan først se om hun er drægtig når hun er fra 3 uger henne. så hæver patterne op, og bliver lyserøde. hun kan også få kvalme omkring de 3 uger, men ja, ellers er der dyrlægen, der kan fortælle det.
Parring - hænge sammen hvor længe???