Hun sitrer i hele kroppen og piber {{forumTopicSubject}}
Munthe er nu 30 dage henne og har i de sidste to dage sitrer i kroppen.. Nogle gang lidt værre end andre.. I går peb hun så også ret meget da vi sad inde i stuen.. Jeg prøvede at tage hendes temperatur, men hun havde ikke feber. Jeg lagde mig ind med hende og så stoppede det da hun faldt i søvn.. Har været vågen 100 gange i nat for at tjekke hvordan hun havde det men hun har bare sovet.
Jeg læste noget med at hvis de har ondt så kan de godt sitre og pibe.. Men jeg har virkelig svært ved at vurdere hvor ondt hun har..
Hun spiser ikke rigtig men drikker helt som hun plejer.. Det med at hun ikke spiser så meget kan jo også bare være drægtigtheden..
Nogen der kan hjælpe mig her??? Ved ikke om et dyrlægebesøg er lidt at overdrive..
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 214 Svar: 1.253
Tænkte bare mere at mennesker jo også kan have ondt uden at man nødvendigvis behøver til dyrlæge.. Men ringer i hvert fald til dyrlægen..
Ville bare høre om der var nogle af jer der kendte lidt til problemet?
aug 2007
Følger: 80 Følgere: 106 Hunde: 4 Emner: 480 Svar: 3.848
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 47 Svar: 436
det kan være plukveer det behøver ikke være alvorligt men hellere ringe en gang for meget:O)
held og lykke med hende
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 830
Og 30 dagen, hmmm
Jeg ville gå til dyrlægen. Det kan jo være så meget.
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 214 Svar: 1.253
Hun mente også at det slet ikke behøvede at være noget i forbindelse med drægtigheden..
Tak for jeres svar..
Hun sitrer i hele kroppen og piber