{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Hun sitrer i hele kroppen og piber {{forumTopicSubject}}

Munthe er nu 30 dage henne og har i de sidste to dage sitrer i kroppen.. Nogle gang lidt værre end andre.. I går peb hun så også ret meget da vi sad inde i stuen.. Jeg prøvede at tage hendes temperatur, men hun havde ikke feber. Jeg lagde mig ind med hende og så stoppede det da hun faldt i søvn.. Har været vågen 100 gange i nat for at tjekke hvordan hun havde det men hun har bare sovet.
Jeg læste noget med at hvis de har ondt så kan de godt sitre og pibe.. Men jeg har virkelig svært ved at vurdere hvor ondt hun har..
Hun spiser ikke rigtig men drikker helt som hun plejer.. Det med at hun ikke spiser så meget kan jo også bare være drægtigtheden..
Nogen der kan hjælpe mig her??? Ved ikke om et dyrlægebesøg er lidt at overdrive..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun sitrer i hele kroppen og piber
  • #1   1. okt 2010 Ja det er også min tanke..

Tænkte bare mere at mennesker jo også kan have ondt uden at man nødvendigvis behøver til dyrlæge.. Men ringer i hvert fald til dyrlægen..
    Ville bare høre om der var nogle af jer der kendte lidt til problemet?

• #2   1. okt 2010 synes ikke dyrlæge er at overdrive..Ville ikke mene de skulle have ondt blot 30 dage inde i drægtigheden.

• #3   1. okt 2010 helt sikkert at snakke med dylle:O)
    det kan være plukveer det behøver ikke være alvorligt men hellere ringe en gang for meget:O)
    held og lykke med hende

• #4   1. okt 2010 Jeg har ikke opblevet det i alle de kuld jeg har haft.
    Og 30 dagen, hmmm
    Jeg ville gå til dyrlægen. Det kan jo være så meget.

• #5   1. okt 2010 Nå nu har jeg snakket med dyrlægen.. Hun har ikke feber, drikker som hun plejer, er ellers glad og sådan og har ikke udflåd.. Kun sitren og piberi.. Hun mener at jeg skal holde øje med at hun stadig ikke har feber og udflåd og drikker og alt det man normalt skal holde øje med.. Jeg har en tid på tirsdag alligevel og så kan vi se der... Men kører selvfølgelig til dr. dyr i weekenden hvis hun ændre adfærd..
    Hun mente også at det slet ikke behøvede at være noget i forbindelse med drægtigheden..
    Tak for jeres svar.. smiley

Kommentér på:
Hun sitrer i hele kroppen og piber

Annonce