{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Dumme hund! {{forumTopicSubject}}

Forleden gik en af mine katte ind af hoveddøren (min gang ligger op til mit soveværelse hvor Zifs hvalpe er).......og så angreb Zif den!!!! Kæmpe slagsmål og katten strøg ud i haven.
Jeg er godt klar over at hun forsvarer sine hvalpe....MEEEN...Jette (katten).....han har bare ikke været sig selv siden SNØFT!
Hun er ellers SÅ glad for sine katte....håber at de genopretter forholdet med tiden. Der skete heldigvis ikke noget med katten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme hund!
  • #1   30. apr 2006 Ja håber han kommer sig...han er blevet meget sky og tør næsten ikke komme ind mere HULK

• #2   30. apr 2006 Stakkels ham....han har nok fået lidt respekt for sif.......sjovt at læse at du også har en hankat med et pigenavn.....vores hankat hedder Lis *GG*

• #3   30. apr 2006 Han skal nok komme igen giv ham tid og kærlighed ...

• #4   30. apr 2006 lise....kan du ikke få ham ind et andet sted i huset ?.....vores Lis holdt sig også på lang afstand af Emma da hun havde hvalpe......men tror mest at det var fordi de sagde underlige lyde og det gad han ikke være med til ;o)

• #5   30. apr 2006 Susie----->han hedder kun Jette når han er sød....når han driller mine andre katte hedder han Brian:o)

• #6   30. apr 2006 Jo kattelemmen er på den anden side af huset....han kommer også ind men er bare såååå bange. Jeg forsøger også at kæle meget med ham og det hjælper lidt.

• #7   30. apr 2006 ....og så er han rødhåret *GGG*

• #8   30. apr 2006 mine forældre fik faftisk en ny kat sådan.. dem der boede lidt længere nede havde både hund og en kat, og til sidst turde katten ikke være derhjemme så den begyndte at komme at spise hos mine forældre, som havde to katte i forvejen. og så flyttede den bare ind, vi har kattelem.. derfor den bare kunne vade ind og ud som det passede den..

det er ikke for at være negativ jeg skriver det. men har før hørt om katte der "flytter" hvis de ikke føler sig tilpasse.

hvis det er muligt ville jeg prøve at få hunden væk fra hoved døren i noget tid, eller hvor du har kattelem..så katten kan gå ind og ud, uden hunden lige er der.. og efter noget tid føler den sig nok helt hjemme igen.. og som du skriver den vogter jo nok bare over sine hvalpe.

det skal lige siges at den kat der flyttede ind hos mine forældre var meget ung, og nok ikke rigtig havde et forhold til ejeren endnu.. tror jo længere en kat har boet et sted, jo bedre.. og katten og hunden jeg snakker om har aldrig haft det godt sammen,lyder som om dine altid har været glade for hinanden...

så er sikker på det hele nok skal gå over, og de bliver glade for hinanden igen.. du skal nok bare holde lidt ekstra øje så længe hun har hvalpe...

og tillykke med dem.. smiler..

• #9   30. apr 2006 Tak Katarina....jeg holder øje og forkæler for fuld drøn:o)

• #10   30. apr 2006 ja det hjælper sikkert,

hende som havde katten ved ikke hvor meget hun gjorde for den kat.. den var altid sulten... derfor den startede med at komme ned og tage mad fra vores hus..ved ikke hvad der foregik imellem de to dyr,men den kom en dag med en stor bule som den måske var blevet bidt i. og lige siden har den boet hos mine forældre, som nu har tre katte hæhæ, de syntes ellers to var mere en nok.. men katten havde bestemt sig den ville bo der. tog de den ug kom den bare igen hihi..lidt sødt.. og alle tre katte har det så godt sammen nu..så det er dejligt..

Kommentér på:
Dumme hund!

Annonce