{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Chihauhau avl - farver {{forumTopicSubject}}

Nu ligger det lidt langt ude i fremtiden, idet min pige ikke er så gammel endnu. Men jeg bruger tiden på at forske og studere imens smiley

Jeg har set enkelte Chihauhau hunde med såkaldt Husky aftegn. Hvordan frembringer man denne?

Nu er hanhundens udseende, afstamning osv det absolut vigtigste og ikke farven. Men kunne man få farven med på er det jo blot en ekstra plus og jeg har jo massere af tid til at lede.

Er husky aftegn ikke sjældne og hvor finder man dem?
Min tæve kan ses i min profil - hun er selv chokolade/tan.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chihauhau avl - farver
  • #1   6. aug 2010 Det du spørger om er til syneladende et meget svært emne at svare på siden der ikke er kommet noget endnu. Eller også er chi-folkene bare ikke online nu.

Det jeg selv finder er at man ikke har klarlagt arvegangen for husky/vildt, men den er til syneladende recessiv. Jeg ved at black/tan (b/t - hermed også choko/tan) hunde kan videgive aftegningerne i ansigtet, men ikke hvis begge forældre er b/t, da al afkom i så fald bliver b/t eller rødt (afhængigt af generne bag forældrene), så det kan være en blanding af to gener der gør det (b/t og vildt)... Eller noget

Kommentér på:
Chihauhau avl - farver

Annonce