{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægt på hvalpe
  • #1   5. aug 2010 De ska tage deres fødselsvægt på hver uge, sådan som et lille finger peg... Men det kan vist godt svinge lidt.

• #2   6. aug 2010 hvis man er i tvivl så ring til doktor dyr:O) så er man tryg igen:O)

• #3   6. aug 2010 Jeg har tidligere brugt en super god hjemmeside og sendte derfor en sms til ejeren af den, om hun evt. havde noter om vægt på hendes hvalpe.

Hun svarede hurtigt igen at jeg bare skulle gå ind i hver enkelt hvalp og rulle ned i bunden. Der havde hun lavet et flot skema over hvalpens udvikling smiley

Jeg ved ikke hvad jeg havde tænkt på, men jeg havde opfattet alle hvalpenes navne som nogle voksenhunde hun havde så havde ikke kikket ind i dem *gg*

Men nu kan jeg se de vokser helt normalt smiley
    - har så bare fundet et nyt problem at bekymre mig om *gg* - hvorfor er hendes ene bryst så stort og let rødlig??? Det må jeg lige læse lidt om *ss*

• #4   6. aug 2010 Jeg glemte da lige og lægge et link til den super gode hjemmeside, som har været til stor gavn for os og som sikkert kan hjælpe andre med en cavalie

(link fjernet)

• #5   6. aug 2010 Det hævede bryst er det også varmt ?
    Det kunne være begyndelsen på en brystbetændelse hos tæven.
    Så jeg ville nok lige ta en snak med dyrlægen..

Kommentér på:
Vægt på hvalpe

Annonce