{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

det er lidt svært ;) {{forumTopicSubject}}

ja jeg planlægger hvalpe på nala om ca et halvt år når hun går i løb igen. (der er hun 2 år.)
vi har fundet hanhund til hende og han er bare så lækker.
vi har også fået en fødekasse af nogle venner som ikke skulle bruge den mere.
vi glæder os bare så meget.

jeg vil jo allerede gerne begynde at forberede og købe ting som hvalpe køberne kan få med hvalpen hjem, så jeg ikke skal købe det hele på en gang, kunne der være dejligt at købe lidt her og der fra nu af.

men det er jo svært. ved jo ikke hvor mange hvalpe der kommer. og træls at købe ind til 5 hvalpe hvis der kun kommer 3, eller hvis der så kommer 7.

ja ved ikke lige hvad jeg vil med det emne, hehe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det er lidt svært ;)
  • #1   1. aug 2010 er det ikke bedre at have til et par hvalpe for meget i stdet for at mangle især hvis hun skal have et kuld mere med tiden smiley der kan det jo nemt ske der kommer flere end første gang

  • #3   1. aug 2010 jo. har overvejet at købe til 7. så tror jeg at jeg er sikker. og ja. jeg kan jo gemme det til næste gang hun skal have eller til cuba en gang skal.

    glæder mig bare så meget til at købe små hvalpe ting:)


  • #4   1. aug 2010 Haha jeg købte nok 20 små bamser inden Selena skulle føde, for der skulle være rigeligt til dem alle, og sådan at man kunne smide dem ud hvis de blev for brugte og ulækre. Haha men Angel har da rigeligt med bamser nu når hun var ene smiley

  • #5   1. aug 2010 ja. men hvis jeg køber køber det allerede nu, kan jeg nok ikke bytte det om et halv år.

  • #6   1. aug 2010 du kan da også vente til hvalpene er født.

    jeg har altid et lager af bamser, for jeg køber, når der er tilbud...men alt det andet køber jeg først, når hvalpene er født


  • #7   1. aug 2010 Uuha ja det kan jo svinge meget med hvor mange hvalpe der kommer smiley

    Er det fordi du gerne vil have at alle hvalpene skal have det samme med hjem til deres nye hjem?

    Hvis du fx køber en masse forskelligt legetøj ind nu, så kan du sådan efterhånden se hvilke af hvalpene der fortrækker hvilke legetøj, og så er det selvfølgelig det stykke der flytter med dem hjem til deres nye hjem smiley


Kommentér på:
det er lidt svært ;)

Annonce