{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det ved 3-ugers ?
  • #1   23. maj 2010 Altsaa mine er 2 uger og der kan pigen selv lave poeller og tisse men hun kan self ikke goere sig selv ren.. og den store dreng kan tisse selv..
    ved ikke selv hvornaar de klare det helt selv men kunne da forstille mig naar de er en 3 uger for saa begynder de jo ogsaa at kunne spise bloed hvalpe foder.. smiley

• #2   23. maj 2010 Anne og Lashes .... det var dejligt at høre, så kan det være mine også snart begynder, de bliver 3 uger på torsdag. De tisser også selv nu alle-
    sammen.

• #3   23. maj 2010 Kikki fik kejsersnit og var meget træt efter den omgang, så jeg har tørret i de 3 første dage. Nu er hun begyndt at gøre det selv, men bestemt ikke hver gang.
    Mine hvalpe tisser og pøller selv, men kan selvfølgelig ikke gøre sig rent, så jeg holder et vågent øje og når Kikki ikke ordner det, så må jeg jo smiley

Hvalpene blev 1 uge i fredags.

• #4   23. maj 2010 Louise, det er da flot de allerede selv kan komme af med noget efter en uge. Mine hvalpe bliver snart tre uger og det er
    først her de sidste par dage, de selv er begyndt at tisse. To af dem, er så begyndt i dag selv at komme af med afføring.
    Carla fik også kejsersnit og ville heller ikke passe hvalpene selv. Der gik en uge før hun vaskede dem. Og vi skal lægge dem til hende når de skal spise, så det er hårdt arbejde døgnets 24 timer. Hvalpene vågner ca. hver anden time døgnet rundt.
    Tillykke med dine hvalpe og held og lykke med dem.

• #5   24. maj 2010 tak og i lige måde.

• #6   24. maj 2010 Annette jeg tror at mig og louise's hvalpe er hurtiger fordi det er smaa hunde og din er jo en ret saa stor race saa den tage laengere om alt smiley
    jeg har lige nu fundet ud af at min lille tom ogsaa kan poelle selv da jeg skulle fodre ham ville han ikke spise fordi han skulle poelle.. smiley

Kommentér på:
Er det ved 3-ugers ?

Annonce