895 visninger
|
Oprettet:
Er det ved 3-ugers ? {{forumTopicSubject}}
alderen, at hvalpene selv kan komme af med afføringen ?
Min hund Carla gider næsten ikke og slikke dem mere, så jeg er igen igang med vat indimellem, så det bliver dejligt når de selv kan. Jeg har søgt på google, men kan ikke lige finde noget om det.
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 535
ved ikke selv hvornaar de klare det helt selv men kunne da forstille mig naar de er en 3 uger for saa begynder de jo ogsaa at kunne spise bloed hvalpe foder..
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 314
sammen.
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 47 Svar: 656
Mine hvalpe tisser og pøller selv, men kan selvfølgelig ikke gøre sig rent, så jeg holder et vågent øje og når Kikki ikke ordner det, så må jeg jo
Hvalpene blev 1 uge i fredags.
maj 2006
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 30 Svar: 314
først her de sidste par dage, de selv er begyndt at tisse. To af dem, er så begyndt i dag selv at komme af med afføring.
Carla fik også kejsersnit og ville heller ikke passe hvalpene selv. Der gik en uge før hun vaskede dem. Og vi skal lægge dem til hende når de skal spise, så det er hårdt arbejde døgnets 24 timer. Hvalpene vågner ca. hver anden time døgnet rundt.
Tillykke med dine hvalpe og held og lykke med dem.
mar 2008
Følger: 20 Følgere: 23 Hunde: 4 Emner: 47 Svar: 656
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 535
jeg har lige nu fundet ud af at min lille tom ogsaa kan poelle selv da jeg skulle fodre ham ville han ikke spise fordi han skulle poelle..
Er det ved 3-ugers ?