925 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Er det ved 3-ugers ? Er det ved 3-ugers ?

alderen, at hvalpene selv kan komme af med afføringen ?
Min hund Carla gider næsten ikke og slikke dem mere, så jeg er igen igang med vat indimellem, så det bliver dejligt når de selv kan. Jeg har søgt på google, men kan ikke lige finde noget om det.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det ved 3-ugers ?
  • #1   23. maj 2010 Altsaa mine er 2 uger og der kan pigen selv lave poeller og tisse men hun kan self ikke goere sig selv ren.. og den store dreng kan tisse selv..
    ved ikke selv hvornaar de klare det helt selv men kunne da forstille mig naar de er en 3 uger for saa begynder de jo ogsaa at kunne spise bloed hvalpe foder.. smiley

• #2   23. maj 2010 Anne og Lashes .... det var dejligt at høre, så kan det være mine også snart begynder, de bliver 3 uger på torsdag. De tisser også selv nu alle-
    sammen.

• #3   23. maj 2010 Kikki fik kejsersnit og var meget træt efter den omgang, så jeg har tørret i de 3 første dage. Nu er hun begyndt at gøre det selv, men bestemt ikke hver gang.
    Mine hvalpe tisser og pøller selv, men kan selvfølgelig ikke gøre sig rent, så jeg holder et vågent øje og når Kikki ikke ordner det, så må jeg jo smiley

Hvalpene blev 1 uge i fredags.

• #4   23. maj 2010 Louise, det er da flot de allerede selv kan komme af med noget efter en uge. Mine hvalpe bliver snart tre uger og det er
    først her de sidste par dage, de selv er begyndt at tisse. To af dem, er så begyndt i dag selv at komme af med afføring.
    Carla fik også kejsersnit og ville heller ikke passe hvalpene selv. Der gik en uge før hun vaskede dem. Og vi skal lægge dem til hende når de skal spise, så det er hårdt arbejde døgnets 24 timer. Hvalpene vågner ca. hver anden time døgnet rundt.
    Tillykke med dine hvalpe og held og lykke med dem.

• #5   24. maj 2010 tak og i lige måde.

• #6   24. maj 2010 Annette jeg tror at mig og louise's hvalpe er hurtiger fordi det er smaa hunde og din er jo en ret saa stor race saa den tage laengere om alt smiley
    jeg har lige nu fundet ud af at min lille tom ogsaa kan poelle selv da jeg skulle fodre ham ville han ikke spise fordi han skulle poelle.. smiley

Kommentér på:
Er det ved 3-ugers ?

Annonce