{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

paring {{forumTopicSubject}}

jeg har her de sidste dage haft min golden tæve afsted til han hund, men det er aldrig lykkes ham og sidde fast sammen med hende i nu, hvordan kan det være..

Hun står med løftet hale og er klar og det hele og giver ham lov, og han prøver og prøver og han prøver mange gange men ingen af gangene er det lykkes ham og sidde fast..

hvordan kan det være, han har før prøvet og parre og min golden har haft hvalpe før..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  paring
  • #1   5. apr 2010 ja det er unægtellig et godt spørgsmål

    har selv stået i samme situation flere gange, dog har hanhunden været uerfaren i de situationer.

    måske er tæven ikke helt klar endnu....derfor kan hun godt stille sig

    måske passer de to bare ikke sammen ...naturen bestemmer mere end vi tror

    måske er det for stressende

    ja måske .....

    jeg tror ingen kan give dig en nøjagtig forklaring


  • #2   5. apr 2010 hmm tja kan kun sige at det er ikke er nødvendigt at de hænger sammen men det hjælper en hel del på det......


    men som connie skriver
    så tror jeg ikke du kommer tættere på spørgsmålet end det...

    men hel og lykke med det.....


  • #3   8. apr 2010 Hvordan går det? Har j haft held med parringen? Hvilken dag er tæven på nu?

  • #4   8. apr 2010 Hejsa alle..

    Tæven er nok ca ved og være 14 dage henne i løbetiden, og han hunden har været her nogen dage, igår gad hun ham faktisk ikke rigitg mere.. Kun lige lidt i starten da han var her, han parrer og parrer det bedste han har lært, dog har jeg ikke set dem hænge sammen, men jeg har heller ikke haft øjene på dem hele dagen..

    jeg har aftalt med hende der har han hunden at vi ser tiden and og ser om hun er med hvalpe inden jeg betaler for paringen..



  • #5   8. apr 2010 det kan jeg slet ikke forstå du siger, at du ikke har haft øje på dem hele tiden.

    hvis de hænger sammen og tæven bliver utålmodig, så kan hun trække hanhunden rundt og gøre meget skade både på ham og sig selv.

    det vil også være bedst om de bare blev lukket sammen noget tid af gangen og lykkedes parringen ikke, så skal de skilles ad igen.


  • #6   9. apr 2010 Ja det kan jeg da godt nok hellere ikke forstå at du ikke holder øje med dem de kan jo ødelægge hinanden ved det hvis de lige pludselig hænger sammen.Og man har jo hellere ingen kontol på hvor mange gange de hænger sammen så. Jeg har ikke gode erfaringer med at de går sammen hele tiden.Prøv at lukke dem sammen engang imellem.Det kan hjælpe på at de lige pludselig får interesse for hinanden igen. Og hannen skal vel også have et prusterum og hvis tæven ikke er helt klar kan de ikke hænge sammen.Men hvis tæven har haft hvalpe før ved du så ikke ca hvilken dag hun var klar på sidste gang?

Kommentér på:
paring

Annonce