Aller foerste gang.. {{forumTopicSubject}}
Hey allesamme,
Jeg har en lille Pincher pige paa 4 aar her den 17marts so for foerste gang skal have hvalpe eller det haaber jeg i hevrt fald paa.
Deet er nemlig saadan at hun er i loebetid lige nu. hun started med at bloede her sidte torsdag saa den 25feb. saa jeg har regnet 10 dage frem og haaber jeg rammer rigtig med en parring der saa skal vaere paa loerdag.
nu er det saadan hun har ikke moedt denne hanhund foer, vil det have nogen effekt paa hende hvis hun er villig paa denne dag?
de kommer til at vaere sammen det meste af dagen saa der skulle vaere tid nok til at afslutte deres date paa
da det her jo er min og hendes foerste gang er der lige lidt spoergsmaal omkring tingene..
1/ somsagt vil det have en effekt at hun ikke kender ham paa forhaand?
2/ Vil hun vise nogen tegn hvis det er gaaet godt, som at loebetiden ender? eller er der nogen nem maade at finde ud af det paa?
lige pt vil jeg sige det er hvad jeg taenker paa mest.. det med foedslen har jeg sat mig ind i og skal i loebet af de naeste 2 maander ud og finde mig en foedekasse saa hun kender den inden det start, hvis alt da gaar som det skal.
haaber der er nogen af jer der kan hjaelpe lidt..
ohh og lige en info.. hanhunden er hollandsk dvaerg pincher paa hendes egen stoerrelse.
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.229
og nej hun vil ikke vise sikre tegn....man siger, at hvis de bløder lige efter, så kan det være tegn på befrugtning..
men der er en masse kan være tegn og ingen af dem er sikre tegn.
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 535
feb 2010
paa forhaand tak
feb 2006
jeg giver min tæve et godt hvalpefoder allerede fra løbetiden og så får hun en kalkindsprøjtning efter fødslen
feb 2010
nu skal vi jo saa bare vente paa hvad der sker..
feb 2006
jeg håber på hvalpe til påske, men scanningen viste kun en måske to...
feb 2010
jeg ved den hanhund min var ved venter med en anden taeve 5 smaa hvalpe, men de moedtes kun 1 gang og der er saa hende 4 og sidste kuld..
ved ikke om jeg skal regne med 5 hvalpe.. jeg haaber paa 3 da det er find for hende som en start
feb 2006
Aller foerste gang..