{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Aller foerste gang.. {{forumTopicSubject}}

Hey allesamme,

Jeg har en lille Pincher pige paa 4 aar her den 17marts smiley so for foerste gang skal have hvalpe eller det haaber jeg i hevrt fald paa.

Deet er nemlig saadan at hun er i loebetid lige nu. hun started med at bloede her sidte torsdag saa den 25feb. saa jeg har regnet 10 dage frem og haaber jeg rammer rigtig med en parring der saa skal vaere paa loerdag.

nu er det saadan hun har ikke moedt denne hanhund foer, vil det have nogen effekt paa hende hvis hun er villig paa denne dag?
de kommer til at vaere sammen det meste af dagen saa der skulle vaere tid nok til at afslutte deres date paa smiley

da det her jo er min og hendes foerste gang er der lige lidt spoergsmaal omkring tingene..

1/ somsagt vil det have en effekt at hun ikke kender ham paa forhaand?

2/ Vil hun vise nogen tegn hvis det er gaaet godt, som at loebetiden ender? eller er der nogen nem maade at finde ud af det paa?

lige pt vil jeg sige det er hvad jeg taenker paa mest.. det med foedslen har jeg sat mig ind i og skal i loebet af de naeste 2 maander ud og finde mig en foedekasse saa hun kender den inden det start, hvis alt da gaar som det skal.

haaber der er nogen af jer der kan hjaelpe lidt.. smiley

ohh og lige en info.. hanhunden er hollandsk dvaerg pincher paa hendes egen stoerrelse.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aller foerste gang..
Kommentér på:
Aller foerste gang..

Annonce