872 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Endelig løbetid! Endelig løbetid!

Så har jeg sørme tæver i løbetid - denne gang begge 2 på næsten samme tid!

Så i næste weekend skal Thea parres, så håber vi på et dejligt kuld små sorte dværgschnauzere omkring 3-4 juni!
Det er en lige stor oplevelse hver gang, synes jeg og jeg glæder mig som et barn til juleaften når vi når hen i nærheden af først løbetid, senere fødsel og til sidst flytningen, for efter 8 uger med hvalpe i huset er det nu rart at vende tilbage til "dagligdagen"

Dette er Theadyrets første kuld, og hun er den første af min egen avl jeg skal prøve at ha' hvalpe på, så det bliver ekstra spændende!

Denne gang er der oven i købet chance for "fejlfarvede" idet der på begge forældre ligge indkrydsning med farvevarianten sort/sølv - så UHA det bliver en hård ventetid!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig løbetid!
  • #1   24. mar 2006 Sussan- Et nysgerrigt spørgsmål.... Hvor bruger du den hanhund, når du ved der er risiko, måske stor, for fejl eller er det ikke mere fejl end at de kan bruges til udstilling osv.????????????????????

Og selvfølelig held og lykke med det hele...

• #2   24. mar 2006 Hej Julie

Ja det bliver vildt spændende og så snød hun mig med en mdr... hun skulle først være kommet i løb i midten af april smiley

For mig bliver de jo "fejlfarvede" men det jo helt med vilje at der er krydset med sort/sølv så vi kan få noget nyt blod på de sorte smiley

Hørt mere til din kommende snuser?

• #3   24. mar 2006 Mette P

Det er en intern joke i mange dværgschnauzerkredse at man omtaler de andre farver som "FEJLfarver"

Sidst min den gamle blev parret brugte jeg en sort/sølv hanhund og alle opdrætterens bekendte vidste at Peter som han hed skulle have "negerdame" mine er rent sorte!

Så der er skam ikke noget ondt i det - det er fordi vi har dispenstion til at blande farver fordi der bla på de sorte er en meget lille genetisk variation - normalt må vi ikke blande farverne! De bliver betragtet som seperate racer.

Det ville skam være fint med et par sort/sølv hvalpe da jeg har 2 skrevet op til at købe sort"sølv hvis der kommer det - det er det der gør det ekstra spændende!

MEN ku jeg self ha forklaret i det første indlæg! smiley

• #4   24. mar 2006

Ja ellers er der jo hvalpe fra den anden - kan ikke huske hvad hun hedder - hvis nu kun der kommer bubberliner :-)))

ellers må vi jo se om Thea kan lave en sort/sølv bubber *GG*

• #5   24. mar 2006 Sussan- ja, det skulle du have forklaret... gggg

det kunne jeg jo ikke regne ud....

Men det lyder nu udmærket....

Og jeg blev det klogere *ss*

• #6   24. mar 2006 Julie - Ja det var pepsi hun hed! halvsøster til min tarzan er hun vist også smiley

Ja Thea er en dejlig lille dame smiley Hun ligger her på skrivebordet og synes at nu kan vi godt snart gå aftentur! :-))

Kommentér på:
Endelig løbetid!

Annonce