{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Jubiiii {{forumTopicSubject}}

Kiwi var til undersøgelse i dag, fordi dyrlægen skulle tjekke om hun havde patella lux, fordi han havde antaget at hun formentlig ville få det.
jeg havde derefter afblæst projekt "hvalpe"
men i dag fortalte han , at
det har hun ikke !!!

så nu jeg glad igen..... ;-D

nederen indlæg... i know..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jubiiii
  • #1   27. nov 2009 Fedt for hunden. Men du kan jo alligevel ikke få pair på hvalpene, når den tid kommer.

• #2   27. nov 2009 Må jeg spørge hvor gammel den er?

Så vidt jeg ved så kan patella komme senere og de der opdrætter tjekker deres hunde hvert år...

Jeg tænker lidt at hvis ikke hun er ret gammel så er det nok lige tidligt nok at glæde sig.. Og tidligt at planlægge hvalpe

• #3   27. nov 2009 Hun er oprettet d. 24-06-2009 - men det siger jo ikke meget om alderen men bare om hvornår hun er kommer på HG .

men er enig i at hvis hun er fra 09 så er det tidligt at tjekke for det.
    Og jeg ville vente noget tid endnu før jeg fik tjekket hunden for alt - også bagefter tage beslutningen om hvalpe eller ej - også alt efter hvordan market ser ud - for der er skræmmende mange hvalpe lige nu
    (ikke en kommentar direkte til dig, mere end general undren )

• #4   27. nov 2009 fed kommentar,,,du kan alligevel ikke få tavle på hvalpene...ak,,,som jeg kan se dte er hunden 7mdr da den er blevet oprettet men pigen er 19 år,,hun skal jo lige vide hvad de fks ting indebærer,,,ikke sikkert hun ved at det kan komme når det skal være

• #5   28. nov 2009 Kiwi er over et år nu...

Patella lux kan ses faktisk rimeligt tideligt, de kan jo mærke og selve skålen er for lille, og det er den ikke...

Mille min anden hund, har haft det siden 1 års alderen, og er nu opereret for det...
    jeg glæder mig selv om der er et år endnu, til hvalpe bliver akutelt, og det har jeg lov til.... ;-D
    kan godt se markedet er proppet på nuværende tidspunkt, og dette vil nok fortsætte et stykke tid, men vil sige at det er chihuahuaer der flest af da...
    Til jeres tavle snak, jeg er ikke en hjerne forladt 19-årig... ved godt hvad stamtavle indebærer, avlskontakter, patella lux, vaccinationer m.m, købskontrakt... og jeg ved godt jeg ikke kan få stamtavle på hvalpene når moderen ikke har, men det jo heller ikke alle der har brug for den tavle.

Kommentér på:
Jubiiii

Annonce