1.010 visninger
|
Oprettet:
Hvalpe på min Rottweiler {{forumTopicSubject}}
Hejsa, Jeg har en rottweiler tæve på godt 3 år som jeg gerne vil have hvalpe på men mangler lidt viden om før, under og efter forløbet.
1.er der noget man skal gøre inden?
2.hvor lang tid er de gravide?
3.er der nogle ting man skal være ekstra obs på?
jan 2005
Følger: 83 Følgere: 83 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 631
de er gravide 61-63 dage.
der skal jo også findes en passende hanhund, som også skal være tjekket i hofter og albuer.
du skal også overveje om du har tid til at have sådan et kuld vildbasser, og om forældrene er venlige og med godt sind.
det er en dejlig tid med sådan nogen små basser, men det er også hårdt arbejde...
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.392
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.392
okt 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
vi har fået vores tjekket i hofte men ikke røngten, og hannen skal jeg først have spurgt ejerne om, for det skal der selvfølgeli også være styr på inden. og konen går hjemme så tid er ikke et problem... smiler
men tak for dit svar
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 201 Svar: 4.808
Men de ting som Vom hause Wenorra er nok de vigtigste..
Derud over, så prøv at kigge på markedet bare herinde, under rottweilere.. Der er sindsyg mange hvalpe lige pt. både med og uden tavler, så i mine øjne ville det være et rigtig dumt tidspunkt at sætte flere i verdenen..
Kan jo handle om op til 13 købere du skal ha på forhånd, og være sikker på at de ikke hopper fra i sidste øjeblik. For ikke selv at stå med en masse hvalpe lige pludselig som du ike kan komme af med
okt 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
ja det lyder som en god ide
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 3
Hvalpe på min Rottweiler