{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe på min Rottweiler
  • #1   31. okt 2009 ja er der lavet røngtend af hofter og albuer, er den med stambog, så skal den på udstilling og have avlsret.
    de er gravide 61-63 dage.
    der skal jo også findes en passende hanhund, som også skal være tjekket i hofter og albuer.
    du skal også overveje om du har tid til at have sådan et kuld vildbasser, og om forældrene er venlige og med godt sind.
    det er en dejlig tid med sådan nogen små basser, men det er også hårdt arbejde...

• #2   31. okt 2009 Syntes du skal købe dig nogle bøger omkring emnet også tage ud og snakke med nogle oprættere der ved hvad de snakker om . der er meget der kan gå galt

• #3   31. okt 2009 Og det er nok en god ide at finde købere af hvalpende før de står og skal afsted - ellers ender du måske med 5 unghunde du ikke kan få afsat !

• #4   31. okt 2009 Den er uden stambog og vi har fundet en passene han som har samme dejlige og rolige sind som vores egen.
    vi har fået vores tjekket i hofte men ikke røngten, og hannen skal jeg først have spurgt ejerne om, for det skal der selvfølgeli også være styr på inden. og konen går hjemme så tid er ikke et problem... smiler
    men tak for dit svar

• #5   31. okt 2009 UHa der er jo mange ting..
    Men de ting som Vom hause Wenorra er nok de vigtigste..

Derud over, så prøv at kigge på markedet bare herinde, under rottweilere.. Der er sindsyg mange hvalpe lige pt. både med og uden tavler, så i mine øjne ville det være et rigtig dumt tidspunkt at sætte flere i verdenen..

Kan jo handle om op til 13 købere du skal ha på forhånd, og være sikker på at de ikke hopper fra i sidste øjeblik. For ikke selv at stå med en masse hvalpe lige pludselig som du ike kan komme af med smiley

• #6   31. okt 2009 by frey
    ja det lyder som en god ide

• #7   5. nov 2009 Der er masser af gode side på nettet. Og en gammel, men stadig god, bog: min hund skal have hvalpe. Disse hjalp mig meget da min tæve fik hvalpe i okt! god læsning.

Kommentér på:
Hvalpe på min Rottweiler

Annonce