{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.403 visninger | Oprettet:

Labradorhvalpe: én vil ikke spise :o( {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

uha, lige et træls lille indlæg..

Mine svigerforældres skønne labrador, Bella, fik i mandags 5 smukke og dejlige hvalpe.. Hun klarede det hele selv, og det hele gik så godt..

Nu er hvalpene rigtig begyndt at vokse og tage på, og de er faktisk næsten dobbelt størrelse af hvad de var da de blev født.. Alle pånær én... :o(

Det er ligesom den ikke rigtig vil spise.. når de andre vapser ligger og spiser ved Bella, så i stedet for at spise, så kravler "bettemanden" (som jeg har døbt ham), bare ned under de andre hvalpe - som om han bare prøver på at holde varmen.....

Han får modermælkserstatning - altså det til hunde - gav ham selv her til aften kl 20.00, og tager også derud imorgen, mens sviger er på arbejde, for at give bettemanden mad..

Da han fik mad her til aften, fik han først med flaske.. det er ligesom om han ikke rigtig sutter, så jeg prøvede at trykke/mase på gummi'et (sutten) for at tvinge noget mælk ud, og det hvalp ligeså stille.. man kan se på ham at han synker noget, og at han forsøger at sutte på flasken - men det er ikke ret meget han spiser.. Tilsidst måtte jeg prøve med en pipette, og så gik det lidt bedre.. Han fik spist omkring 6-7 ml - men det tog riiiigtig laaaang tid, og han vred sig helt vildt.. stakkels bettemand!

De skal til dyrlæge imorgen med hvalpene + Bella kl 15.00..

Håber virkelig han overlever.. :o(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Labradorhvalpe: én vil ikke spise :o(
Kommentér på:
Labradorhvalpe: én vil ikke spise :o(

Annonce