{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

hundeforsikringer nogen der kan hjælpe {{forumTopicSubject}}

hej mig og kæresten har snakket lidt om at få en sygeforsikring på nevada så er der nogle der kender
nogle gode forsikringselvskaber og er der andre forsikringer der er gode at have til sin hund håber der er nogen derude der kan hjælpe os lidt med det m.v.h.camilla

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundeforsikringer nogen der kan hjælpe
  • #1   17. jun 2009 det er hun ikke endnu hun er næsten 4 måneder men hvad dækker den

• #2   17. jun 2009 Ansvarsforsikringen er jo lovpligtigt, så den må da siges at være god at have;o)
    Jeg har ansvars- og sygeforsikring i dyrekassen Danmark. Det koster lige omkring 1400kr om året, og er man medlem af DKK er der 10% rabat.
    Deres sygeforsikring dækker hele hundens levetid, hvor de fleste andre stopper når hunden er ca 10 år.

Alm Brand har osse livstidsdækning.

• #3   17. jun 2009 Kenneth -self kan man da sygeforsikre sin hund selvom den er over 2 år.
    De fleste selskaber kræver blot en sundhedsattest på hunden, hvis den er over en vis alder.

• Arne P
    Arne P Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 15
    #4   17. jun 2009 Da vi fornylig skulle have en forsikring med sygeforsikring på vores lille ny stod valget mellem Dyreforsikringen og alm brand da de er de eneste selskaber der dækker hele hundens leve alder og ikke kun til den er 10 år. Man skal dog være obs på at nogle racers racerealaterede sygdomme ikke dækkes....og at kejsersnit ikke dækkes ved alle og slet ikke ved racer der ikke kan føde selv i forvejen......men du må ud til div selskaber og se hvad de kan tilbyde netop jeres race.

• #5   17. jun 2009 okay det lyder meget godt den glæder hele hundens levetid og den virker da også billig men hvad dækker sådan en sygeforsikring

• Arne P
    Arne P Tilmeldt:
    apr 2009

#6   17. jun 2009 Dyrekassen danmark skulle der have stået. Vi valgte dog Alm. Brand da de dække i følge vores behov bedst.....

• Arne P
    Arne P Tilmeldt:
    apr 2009

#7   17. jun 2009 Camilla....Syntes du skal få tilsendt deres forsikrings regler omkring sygeforsikring eller læse dem på nettet så kan du danne dig et indtryg over hvad de dækker og ikke dækker. det vil være alt for omfattende at poste alle deres paragrafer osv......

• #8   17. jun 2009 Kenneth: Jah mon så ikke det er fordi hunden ikke har en ren sundhedsattest at han ikke kan få den dækket :o)

Jeg har hund og kat forsikret i Dyrekassen DK. Djaxa (katten) var 5 år da hun blev forsikret og skulle have en sundhedsattest fra dyrlægen og det fik hun :o)

• Arne P
    Arne P Tilmeldt:
    apr 2009

#9   17. jun 2009 Kenneth B....Så er det et meget mærkeligt selskab eller også er der noget i sundhedsattesten der taler for de ikke vil tage den......
    Har også kun erfaring med de tager hunde ind op til 5 år, nogle til de er 6 år hvis sundhedsattesten er ok fra dyrelægen.....

• #10   17. jun 2009 nu har jeg været inde og læse lidt om dyrekassen og jeg må sige den løder rigtig god så jeg siger mange tak

• #11   17. jun 2009 Har også Aml Brand og er rigtig glad for dem

Kommentér på:
hundeforsikringer nogen der kan hjælpe

Annonce