644 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Basset Basset

Skulle for en veninde spørge om, der var nogle der vidste hvad den mest brugte paringspris er på en basset.

Tæven er Fra DKK avlsgodkend og vundet udstillinger hannen skal være lige sådan. MEn hvordan gør basset folkene?

En fast pris?
Startgebeyr og en pris pr levende hvalp efter x uger/dage?
En hvalps pris?
Eller noget helt 4.?

Gerne med de priser i kender/har hørt om

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Basset
  • #1   27. maj 2009 Hvad med at snakke med den kennel træven kommer fra, de burde vide det.

• #2   2. jun 2009

Hej der

Der er mange måder at gøre det på. Det er noget man finder ud af sammen når man laver en kontrakt.

men jeg kan da fortælle hvordan det foregik da jeg "købte" en parring.

Jeg afleverede min tæve hos en stor basset kennel, her boede hun gratis i ca 1 uge. Da jeg hentede hende igen var der et billede af vores tæve hvor hun hang sammen med den pågældende hanhund. Der var tider og dato for de to parringer der havde fundet sted.

Prisen var aftalt til 1000 kr pr levende hvalp når de fyldte 3 uger. Det passede med at jeg udfyldte papirerne til DKK ( de skal sendes til DKK inden hvalpene er 3 uger, ellers bliver det dyrer at få stamtavle på dem), sendte dem til hanhundeejer som også skulle skrive på dem. og sendte samtidigt en check til hanhundeejer på beløbet svarende til hvor mange hvalpe vi havde.

Hmm lidt forvirrinde forklaring, men det er også drøn forvirrende når man kaster sig ud i det for første gang. Husk lige at have en god slat penge på kistebunden, for her har der ca været udgifter for næsten 5000 kr pr hvalp, før de overhovedet er solgt.

Med venlig hilsen GItte

• #3   2. jun 2009 Tak for svar, min veninde har fundet den parring hun gerne vil have, og prisen er som du skrive 1000 kr for at han springer + 1000 pr levende hvalp ved registreringen, Den anden hun har kigget på er prisen så en hvalp.

Pengene på kistebunden er der så der er ikke noget der.

Men hun var heldigt at falde og to super hunde der bare er kanongode, selv om hun var ved at dratte ned af stole da hun hørte hvad tidligere ejere ville have for dem.
    24.000 havde hun med i lommen da hun kom derop for at hente hundene(det var aftalen).Men da hun ville betale for hundene var prisen en helt anden, den høje pris (hundene er lidt op i alderen) var kun for at skræmme useriose købere væk
    22.000 havde hun med hjem igen

Kommentér på:
Basset

Annonce