{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højløbsk..
  • #1   17. maj 2009 Det plejer de at være fra dag 11-14, men der er STOR forskel fra tæve til tæve ! ! Nogle er klar på dag 7-8 og andre først på dag 21 (eller senere !).

Jeg sendte min hanhund væk fra dag 9 til 19. På dag 9 var han endnu ikke begyndt at interessere sig for hende og på dag 14-15 stod hun for svigerforældrenes labrador tæve, så der må hun have været i højløb. Da min hanhund kom hjem på dag 19, var han meget interesseret, men det var hun bestemt ikke!

Men se på din tæve og på andre hundes opførsel over for hende.

• #2   17. maj 2009 Jamen, hanhundene herhjemme er begyndt at pibe lidt efter hende, men Chanel har endnu ikke i hendes løbetid (de 2 forrige) vist interesse overfor hanhunde.. Så hun er lidt svær at regne ud..
    Vi vil helst ikke have hende hjem for tidligt igen, da det er synd for hanhundene når de ikke kan styre deres homoner smiley
    Så tror vi sender hende afsted engang i næste uge, når vi ikke kan holde ud at høre på de 2 drenge, når de står og jamre sig smiley

• #3   17. maj 2009 Det lyder fornuftigt. Ved ikke, om du allerede gør det, men hold i hvert fald drengene væk, når I ikke kan holde øje med dem, her inden hun kommer afsted - bare for at være sikker.

• #4   17. maj 2009 De er allerede skilt fra hinanden smiley Og er kun sammen når vi er tilstede smiley

Kommentér på:
Højløbsk..

Annonce