{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Så kom vi skisme i avisen {{forumTopicSubject}}

En nabo mente bestemt at jeg skulle have besøg af en journalist, så det arrangerede hun lige i løbet af få timer.

Jeg forsøgte at overbevise fotografen om at det var hvalpene hun skulle koncentrere sig om, men , suk, hun insisterede på et foto af mig, jeg beklager smiley

http://www.nordjyske.dk/jammerbugt/forside.aspx?ctrl=10&data=26%2c3256664%2c2875%2c3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kom vi skisme i avisen
  • #1   6. maj 2009 Fint... *SS* Er selv temmelig vild med den race. Men kunne ikke helt få lokket manden med til sådan en......

• #2   6. maj 2009 Sikke en god artikel og hvor er alle dine hunde bare dejlige smiley Har ofte mødt den skønne race ,da der er en familie der har 2 i Skødstrup.Tænkte på, at spare sammen til næste gang du får hvalpe.Skriver lige pb for har nogen spørgsmål.De venligste hilsner fra Tine.

• #3   6. maj 2009 Nårh, de er bare kære smiley

• #4   6. maj 2009 Den journalist må i gerne exportere herned til falster !
    hun skriver da med humør uden at det går ud over det seriøse i artiklen

• #5   6. maj 2009 Hej og tak til alle for de søde kommentarer smiley

Hundenes tjener:
    Du lader lige mig få en snak med din bedre halvdel, så skal jeg få ham på andre tanker. Og dette er jo sagt af en der selv i den grad, havde modvilje mod denne race smiley

Kai:
    Griner, nu er det heller ikke fordi vi skilter med at vi har kennel, og det hele er jo ret nyt. Du er velkommen til at holde ind og hilse på, vi er næsten altid omme bagved i haven smiley

Ghita:
    Journalisten Grete Mill, er en regulær humørbombe, virkelig en oplevelse. Hun imponerede mig meget med hvor meget researce hun faktisk havde lavet, bare for at besøge mine vovser og lille mig i en times tid. Og så gjorde det ikke sagen dårligere, at hun drømmer om at komme til at eje en basset når hendes cocker ikke kan mere. Men vi vil ikke af med hende, for hun er bare super loyal overfor vores lille lokalområde smiley

Mange glade smil fra GItte

Kommentér på:
Så kom vi skisme i avisen

Annonce