816 visninger
|
Oprettet:
Så kom vi skisme i avisen {{forumTopicSubject}}
En nabo mente bestemt at jeg skulle have besøg af en journalist, så det arrangerede hun lige i løbet af få timer.
Jeg forsøgte at overbevise fotografen om at det var hvalpene hun skulle koncentrere sig om, men , suk, hun insisterede på et foto af mig, jeg beklager
http://www.nordjyske.dk/jammerbugt/forside.aspx?ctrl=10&data=26%2c3256664%2c2875%2c3
sep 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Hunde: 7 Emner: 95 Svar: 999
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 272
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 29
sep 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.242
hun skriver da med humør uden at det går ud over det seriøse i artiklen
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 208
Hundenes tjener:
Du lader lige mig få en snak med din bedre halvdel, så skal jeg få ham på andre tanker. Og dette er jo sagt af en der selv i den grad, havde modvilje mod denne race
Kai:
Griner, nu er det heller ikke fordi vi skilter med at vi har kennel, og det hele er jo ret nyt. Du er velkommen til at holde ind og hilse på, vi er næsten altid omme bagved i haven
Ghita:
Journalisten Grete Mill, er en regulær humørbombe, virkelig en oplevelse. Hun imponerede mig meget med hvor meget researce hun faktisk havde lavet, bare for at besøge mine vovser og lille mig i en times tid. Og så gjorde det ikke sagen dårligere, at hun drømmer om at komme til at eje en basset når hendes cocker ikke kan mere. Men vi vil ikke af med hende, for hun er bare super loyal overfor vores lille lokalområde
Mange glade smil fra GItte
Så kom vi skisme i avisen