Drægtig tæve med lidt udflåd {{forumTopicSubject}}
Hej alle - håber der er nogen der kan råde mig lidt.. Min "gamle"/ voksne tæve Molly skal føde om ca. 10-11 dage. Hun er pænt rund om maven og er bestemt gravid. Den sidste lille uges tid har hun ikke rigtig kunnet nå ned og vaske sig selv, så det har jeg selvfølgelig hjulpet hende med,
I dag da jeg vaskede hende bagi synes jeg det så lidt små-sært ud, men kan ikke helt huske fra sidste gang om ikke det var det samme dengang også. Hun har noget slim/sekret siddende omme bagi - ikke afføring, og ikke så højt oppe som det ville have siddet. Det er ikke rødt men mere hen i det lidt brunlige, og det føles lidt fedtet når man rører ved det.
Jeg overvejer kraftigt dyrlæge i morgen.. Jeg tror nok hun sidste gang hun fødte havde det stort set på samme måde, men det var godt nok tættere på fødslen end denne gang.. Måske der er flere hvalpe derinde denne gang??...
Er der nogen andre der har oplevet at deres tæve har haft sådan noget slim-stads? og nogen der ved hvorfor det kommer??
Hun er glad, drøner rundt (så godt vægt og mave tillader det), og er stadig totalt madfreak som altid.. Så jeg tror ikke det er lige nu og her hun skal føde, men undrer mig bare over det starter allerede nu det der slimede noget..
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.340
feb 2009
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 446
Nu er det jo en cavalier, med rimelig meget pels bagpå... hvad gør i andre ang. pels og hygiejne ? Klipper i hundene eller sørger i for at vaske dem tit?
feb 2009
feb 2009
Sidst Molly fødte havde vi jo ikke klippet pels af hende, og der sad der noget snask i pelsen efterfølgende, og det vil jeg gerne undgå denne gang, så derfor ville jeg lige høre hvad andre gør med tæver der har rimelig med pels bagpå..
feb 2009
Drægtig tæve med lidt udflåd