{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kig lige:-)
  • #1   13. feb 2009 Kanon flot hjemmeside (ps: Og super skønne vovser)

• #2   13. feb 2009 Fin side, dog nogle få ting der irriterer øjet.

I begge sider går det grå ligesom for langt ind, hvis man kikker oppe i topen er der et hak ind i det hvide. Synes ogsaa du skal fjerne det der ekstra ude i siden "tgør til startside" anbefal" og "skriv til os" det ser rodet og ligesom om du har glemt enten at fjerne det eller ligge det i bunde fx.
    det sidste er at jeg synes menuerne virker meget rodede arrageret, først kommer vores hunde så 2 hvalpe sider efterfulgt af læs mere om racen, igen 2 hvalpe sider og nyheder til allersidst. jeg synes det info først, om jer, om racen og nyheder og sp hvalpesiderne samlet derefter.

• #3   13. feb 2009 det er en okay side men måske du skulle skrive hvad kennel klub du tilhøre og put stamtavlerne ind på dine hunde .det er der mange de gør

• #4   13. feb 2009 Tak for ris / ros.
    Det er rigtigt ang. " gør til start side o.s.v.
    Vil finde ud af at ligge det et andet sted.
    Har ikke helt forstået!
    "I begge sider går det grå ligesom for langt ind, hvis man kikker oppe i topen er der et hak ind i det hvide" Kunne du forklarer nærmere:-)
    Ellers tak.

• #5   13. feb 2009 Den er ganske fin, og sikken sød vidoe under " nyt" af alle hundene, ih..

• #6   13. feb 2009 Den er meget flot.
    En enkelt lille "slåfejl" på forsiden
    racen= Raceren
    Flotte vapser

• #7   13. feb 2009 rigtig fin side.
    Dog synes jeg også deres stamtavler mangler og jeg synes det er rart hvis der allerede på forsiden er klubmærket, så man ved i hvilken klub hundene er stambogsført. I stedet for at man skal lede alle sider igennem for at finde det.

Gode billeder du har af alle hundene.

• #8   13. feb 2009 Jeg mangler lidt info om hvem du egentlig er, noget a la hej jeg hedder Lonnie jeg er xx gamel og dette er min mand og vores børn... Det behøvet ikke være hele jeres familie historie, men som køber er det rart hvis man kan sætte ansigt på sælger.

Som køber vil man også gerne vide hvilke krav du stiller, forbeholder du dig f.eks. retten til at udvælge købere efter en samtale, sælger du ikke til folk i lejlighed? osv.

Hvad kan du tilbyde som sælger? Du skriver når kun det bedste er godt nok, men hvorfor skiller din kennels sig ud fra den næste? hvlike foder bruger du og hvorfor? Er hvlapene chippet og vaksineret? Får køber en cd med billeder af hvalpens første levetid? Hvad gør du for at socialicere hvalpene ordentligt inden de flytter hjemme fra? lytter de f.eks. til en cd med fyrværkeri inden de bliver solgt? osv.

Jeg vil også foreslå at du laver nogle flere afsnit i din tekst. Det er dejligt at man kan læse så grundigt om racen, men det virker meget uoverskueligt at læse igennem fordi der er meget få overskrifter, forskellig størrelse tekst og forskellige farver (grå, blå og sort).
    Del evt. de dejlige billeder op så nogen er til højre nogen til venstre og nogen i midten.

Undskyld der er ikke for at rakke din side ned - i bund og grund er den rigtig pæn. Men jeg syntes bare at den mangler at blive finpusset.

• #9   13. feb 2009 Tusind tak alle sammen, der er rigtigt meget som jeg kan bruge og vil rette op på det:-))

Kommentér på:
Kig lige:-)

Annonce