Jeg er træt... {{forumTopicSubject}}
Nogle der kan hjælpe mig af med et KÆMPE problem? Min Zarro på ca. 7 mdr. gør om natten - nogle gange fleer gange.. Min kæreste står så op og lukke dem ud og tisse og ind igen! Men dette er jo ikke holdbart... Han skal ikke tisse så meget om natten... så hvordan får vi ham til at holde op! Vi har prøvet bare at inorere ham, da stod han og gøede i næsten 3 kvater før han lagde sig... og vi har en datter på 1 år, som meget gerne skulle have sin nattesøvn!
HJÆLP, jeg er så træt af det! Det er ikke til at holde ud!
Heidi
P.s. Når jeg har "ZArro vagten" står jeg op og beder ham om at holde sin mund 3-4 gange før han lægger sig, men han gør igen kort tid efter! Der er aldrig tisset på gulvet om morgenen! Så det kan ikke være der hans store problem ligger!
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 373
Heidi
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.237
Der står en lille smule her, men ellers stå op og kald på ham, kommer han uden at gø får han en godbid.
Held og lykke og håber i snart får noget nattesøvn
sep 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Hunde: 7 Emner: 95 Svar: 999
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.375
Det er dens "advarselssystem" der er vækket nu -
Istedet ville jeg tage dens kurv ind ved sengen - og når den lægger an til at gø - tag hånden ned kæl den og ros samtidig - så viser du at du har observeret advarslen - at du tager over herfra og det er ok.
Det skulle hjælpe - og gør det normalsvis.
mvh Karin
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.375
jan 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 68 Svar: 998
Sådan var Taco også i den alder
Han har siden haft sin kurv inde på vores soveværelse og har aldrig været interesseret i at komme op i sengen, jeg synes at det lyder som om han har et stort trygheds og kontakt behov.
Nu nærmer Taco sig 2 år og han gider faktisk ikke rigtig med "i seng" længere, og andre dage går han selv "i seng" men kun i hans egen hyggelige seng ( nu et nylonbur med skumgummikurv i som han frit kan gå ud og ind i)
Held og lykke !!!1
feb 2005
Jeg har også hele tiden ment at det var alderen, men vi har haft ham siden 3 okt. og få dage efter startede det! Igen af hundene er "fast" i soveværelset, da de skal kunne sove roligt over alt.... Men han kommer med i seng i aften! :0)
Jeg tror også det er sådan kontakt og tryghed han søger..... Han er en rigtig puttegøj, som helst vil sidde på end ved!
Jeg vender tilbage i morgen med hvordan min nat har gået...
Heidi
feb 2005
Heidi
P.s. Men nu får vi se hvor længe det varer!
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
Jeg er træt...