{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Jeg er træt... {{forumTopicSubject}}

Nogle der kan hjælpe mig af med et KÆMPE problem? Min Zarro på ca. 7 mdr. gør om natten - nogle gange fleer gange.. Min kæreste står så op og lukke dem ud og tisse og ind igen! Men dette er jo ikke holdbart... Han skal ikke tisse så meget om natten... så hvordan får vi ham til at holde op! Vi har prøvet bare at inorere ham, da stod han og gøede i næsten 3 kvater før han lagde sig... og vi har en datter på 1 år, som meget gerne skulle have sin nattesøvn!

HJÆLP, jeg er så træt af det! Det er ikke til at holde ud!

Heidi

P.s. Når jeg har "ZArro vagten" står jeg op og beder ham om at holde sin mund 3-4 gange før han lægger sig, men han gør igen kort tid efter! Der er aldrig tisset på gulvet om morgenen! Så det kan ikke være der hans store problem ligger!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er træt...
  • #1   13. jan 2006 Problemet med det er, alle vi har 3 - som alle gerne vil ligge i sengen! Vores ældste Jason er den eneste der selv må vælge hvor han vil ligge, dva. nogle gange i sengen! Vi prøvede den ene dag aat tage Zarro med, så staretde Leia med at pibe og kradseog bide i ting (de er sovekammerater), og Jason var skide sur på os... Så planerne blev ændret til at alle 3 så skulle ligge i sengen, men der var brumme, skubben og de møffede rundt - til jeg fik nok..... UUUUDDDDDDD

Heidi

• #2   13. jan 2006 (link fjernet)

Der står en lille smule her, men ellers stå op og kald på ham, kommer han uden at gø får han en godbid.

Held og lykke og håber i snart får noget nattesøvn smiley

• #4   13. jan 2006 Hej.. Min Futte har osse lidt fået den vane.. men det er min mands side af sengen han står og piver/gø'er ved! Fordi min mand netop står op idet han tror den skal tisse.. lukker ham ud og kort efter ind igen! Når jeg har sovet alene hjemme med ham siger han intet , han ved godt at jeg IKKE står op til ham ! Men han siger osse KUN noget når min mand ligger på sin plads ved min side! HMM

• #5   13. jan 2006 Det er ikke unormalt for alderen at den tager sådanne ture.
    Det er dens "advarselssystem" der er vækket nu -

Istedet ville jeg tage dens kurv ind ved sengen - og når den lægger an til at gø - tag hånden ned kæl den og ros samtidig - så viser du at du har observeret advarslen - at du tager over herfra og det er ok.
    Det skulle hjælpe - og gør det normalsvis.

mvh Karin

• #6   13. jan 2006 Anette - kan du ikke få din mand til at bytte plads med hunden? hæhæhæ

• #7   13. jan 2006 Hejsa

Sådan var Taco også i den alder
    Han har siden haft sin kurv inde på vores soveværelse og har aldrig været interesseret i at komme op i sengen, jeg synes at det lyder som om han har et stort trygheds og kontakt behov.
    Nu nærmer Taco sig 2 år og han gider faktisk ikke rigtig med "i seng" længere, og andre dage går han selv "i seng" men kun i hans egen hyggelige seng ( nu et nylonbur med skumgummikurv i som han frit kan gå ud og ind i)

Held og lykke !!!1

• #8   13. jan 2006 Dyrlægens råd: Ta' ham med i seng... ha ha ha! En vane du skal have vent, men hvordan kunne han ikke just komme med forlag til!

Jeg har også hele tiden ment at det var alderen, men vi har haft ham siden 3 okt. og få dage efter startede det! Igen af hundene er "fast" i soveværelset, da de skal kunne sove roligt over alt.... Men han kommer med i seng i aften! :0)

Jeg tror også det er sådan kontakt og tryghed han søger..... Han er en rigtig puttegøj, som helst vil sidde på end ved!

Jeg vender tilbage i morgen med hvordan min nat har gået...

Heidi

• #9   14. jan 2006 Ok vi havde Zarro med i seng i nat - og je gahr bare sovet SÅ godt! Jonas der i mod er vågnet 1000 gange, ´sikkert fordi han ikke er van til roen... Så Zarro skal med i seng igen i nat.. Dejligt :0

Heidi

P.s. Men nu får vi se hvor længe det varer!

• #10   14. jan 2006 tillykke med resultatet, det er dejligt at sove godt ;O)))

Kommentér på:
Jeg er træt...

Annonce