Maggie er drægtig {{forumTopicSubject}}
Så er det sikkert, Maggie er med hvalpe :-))))))
Jeg var næsten sikker på forhånd, men det er nu altid skønt at få det bekræftet med en scanning.
Men hun opfører sig også som om hun er drægtig. Maggie er altid en meget kælen og imødekommende hund, men når hun er drægtig er det lige før det tager overhånd. Hun skal helst ligge på maven af os hele tiden og er enormt anmasende. Til gengæld er hun jo en labrador, så når andre folk skriver om drægtig tæver der ikke vil spise, så ser vi undrende på Maggie:-)
Endnu kan man ikke se noget på hende, men det varer nok ikke så længe inden maven begynder at bule ud. Nu gælder det blot om at holde hende i kort snor, så det kun er maven der kommer til at bule ud og hun ikke lægger sig ud de forkerte steder. For hun æder alt hvad hun kommer i nærheden af.
OG så ellers bare glæde sig til jul (hun føder jo formodentlig mellem d. 24. og 26. december).
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
Stort tillykke
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 70 Svar: 1.122
Men på den anden side er det faktisk meget godt, for jeg har fri ml. jul og nytår og det generer mig faktisk ikke at jeg ikke kan komme med til de årlige ædegilder (læs julefrokoster). Samtidig skal vi holde jul med mine forældre og de synes det vil være vældig hyggeligt hvis Maggie skal føde. Så tidpunktet er såmen ikke så galt endda.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.884
Hmm får da vist travlt med at finde et sted at bo nu *GGG*
Men et kæmpe tillykke, Camilla.. Jeg glæder mig til at følge små Maggie vappere:-)
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 70 Svar: 1.122
Og lur mig om ikke der kommer en lille sort tæve som bliver så sød at den ikke vil flytte hjemmefra.
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.884
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.333
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.764
Sikken en dejlig julegave at gå og se frem til
Maggie er drægtig