{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

Mif skal steriliseres idag {{forumTopicSubject}}

ja, som overskriften siger så har vi valgt at sterilisere Mif, hun skal være ved dyrlægen idag kl 12. Uha jeg har det ikke så fedt med det, men absolut det bedste for hende da hun jo allerede har haft 3 kul hvalpe, og det skal siges vi kan ikke holde hende hjemme, når hun er i løbe tid, så der vil jo komme flere kul, vist ikke vi passer på, .. Nogen der har fået sin hund steriliseret.?? Og hvordan gik det.??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mif skal steriliseres idag
  • #1   12. aug 2008 Fie var meget træt og skide pylret da hun kom hjem (hun er altid rund på gulvet efter narkose), de næste dage var der intet og det hele forløb fint.

• #2   12. aug 2008 Ok, ja jeg skal først hente hende igen ved 18 tiden, det længe syntes jeg, men har heller ikke fået bestemt at vide hvor lang tid det hele tager. Har den en krave på når den kommer hjem,??

• #3   12. aug 2008 Hopper lige af, men tjekker om andre har svaret senere, skal ud og lukke mit nyfødte føl ind, da her er begyndt at regne..

• #4   12. aug 2008 Jeg har fået tre tæver sterilliset i tidens løb. De to af dem var superpylrede i ca 24 timer efter operationen.

Den tredie - Punktum - stak af fra dyrlægen nede i kælderen, hvor hun var til opvågning, da vi kom for at hente hende ca. 1 time efter operationen. Så kom hun ellers buldrende op af den stejle trappe i fuld galop, og ikke så meget som ét sekund derefter kunne vi mærke på hende, at hun havde været igennem en stor operation.

• #5   12. aug 2008 Luna blev steriliseret for 2 år siden.. Og som de andre siger, så var hun meget træt og lidt pylret, da jeg fik hende hjem..

Og dagen efter var hun klar på sjov og ballade..

• #6   12. aug 2008 Okey, tusind tak, jeg er jo ved at gøre klar til at køre med hende nu, og ja hun skal jo møde fastende, og hva plejer hun..?? få kiks ved posten, desværre nåede hun at snuppe en inden jeg fik fortalt at hun desværre ikke måtte få idag. Ups.

• #7   12. aug 2008 En enkel kiks gør ikke noget.. Jeg kom til (af vane) at give Luna 2-3 godbidder på vores gåtur ind til dyrlægen *G*

• #8   12. aug 2008 Men nævn det lige for dyrlægen alligevel

• #9   12. aug 2008 Ja, har jeg gjort nu, for hun er afleveret, men desværre er der ventetid, han var kaldt ud tul noget akut.. øv hun så trist ud da sygeplejersken tog hende med..

• #10   12. aug 2008 Det glemmer hun hurtigt.. Se du hellere at finde noget at lave:-) Og holde dig beskæftiget:-)

• #11   13. aug 2008 Uha, det var svært at finde på noget at beskæftige mig selv med, imens Mif var væk, ( så håndboldt) Nå kl 17 var jeg oppe og hente hende, og uha hun havde det skidt, Hun havde desværre blødt meget, så hun havde bangage på, og det måtte jeg først fjerne sent igår aftes, Her til morgen vil hun ikke spise, ( kun drikke) så det var faktisk tvang da jeg gav hende penicilin + smerte stillende.Hun spiser ikke endnu her til middag, Nogen der ved om det normalt.???Hun vil gerne med ud og tisse+ gå lidt rundt.

• #12   13. aug 2008 Hun kan have ondt i halsen fra det rør hun har haft dernede.. luna spiste kun blød mad de første par dage

Evt blød hendes mad op i vand..

Ellers lyder det meget normalt..

• #13   14. aug 2008 Jeanette og Luna * Hun begyndte heldigvis at spise lidt til aften, men kun leverpostej og hunde dåse mad som var godt moset, Her til morgen ser hun lidt bedre ud, men vil stadig kun have moset mad. Men pillerne glider fint med ned. Havde faktisk ikke lige tænkt på at hun jo kunne ha ondt i halsen. Så tak for dit svar.

• #14   14. aug 2008 Det var så lidt:-) prøv at opbløde hendes egen mad, så det bliver en grød.. Det vil garanteret hjælpe:-)

Kommentér på:
Mif skal steriliseres idag

Annonce