7. dec 2007 Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 275
Chilli er drægtig Chilli er drægtig
Fik Chilli scannet i fredags (18.07) for at se om hun var
med hvalpe og det er hun.
Så nu glæder vi os rigtig meget..
Men hun har ikke villet spise de sidste 14 dage, så var jo noget bekymret, men har fået noget andet foder af dyrlægen nu. Men hun spiser kun en lille smule af det.
Jeg håber det bliver bedre med hende og ellers vil jeg høre om der er nogen der har været i samme båd og hvad i gjorde.
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 730
dec 2007
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 275
Jeg gav 747,50kr, sjovt beløb, lidt meget måske, men for mig var det vigtigt at finde ud af, om hun var med hvalpe eller om der var en anden grund til den manglende appetit.
Så jeg bliver nødt til at få hende til at spise, det lille pus
dec 2007
Jeg har så prøvet at bløde hendes tørkost op og blandet det rigtig godt med oksefars, men den gik ikke. Hun nippede lidt til den og ikke mere.
Måske jeg skulle lade være at gøre tørkosten våd......puha det er en lidt svær en.
Nå det hele løser sig forhåbentlig snart.
Og dyrlægen sagde at hvis hun ikke vil spise det vi fik med hjem, så skal hun have den kost syge hunde får.
Men det ville nu være rart hvis hun bare fik sin gamle appetit igen.
Man bliver lige så bekymret som hvis det havde været en af børnene der var noget galt med.
dec 2007
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 730
dec 2007
Hos Chilli kunne han ikke se noget hjerteslag på hvalpene, da det alligevel er ret tidligt af drægtigheden. hvis hun havde været længere henne, kunne man havde set meget mere end den smule vi ku se.
Og jeg kunne hverken se hoved eller hale på noget af det.
Men det, der lignede to sorte cirkler med lidt lyst noget i, var fostre.
Så på det stadie ku jeg ikke se hvad det var
dec 2007
Tak Irene.Forstår ikke helt dit "kun", man behøves da ikke få sin tæve parret hver gang hun er i løbetid. Det kan altså godt lade sig gøre at hun "kun" får hvalpe en gang.
Hvis hun ingen tæver får, er det ærgerligt for os. Men hun skal ikke parres på ny for at vi kan få en tæve.
Vi syntes bare at det ville være dejligt, hvis vi fik en af hendes egne.
Og tænkte også at det måske er nemmere for hende at acceptere at de er to, når det er af eget afkom.
dec 2007
Men mon ikke det kommer
dec 2007
Chilli er drægtig