{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

hurtig hjælp.. {{forumTopicSubject}}

jeg har en tæve som kan gå i fødsel når som helst, men kan nu se at hun fået MEGET tynd mave er det normalt...? det er ik meget der kommer ud men det der kommer er altså tyndt.. har nogen lidt forstand på det så kom gerne med et svar.. kan ik finde noget på nettet..
mvh Maria og en højgravid tæve

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hurtig hjælp..
  • #1   19. jul 2008 Det er normalt at tæven "tømmer maven" for bæ før en fødsel, så der er plads til at hvalpene kan passere, men om det ligefrem er normalt med MEGET tynd mave (vandtyndt eller??) det tør jeg ikke sige!

Jeg ville gi et kald til dyrlægen istedetfor at vente på måske-måske-ikke-muligvis-evt-jeg-har-engang-hørt-om-svar herindefra ;o)

Pøj med fødslen af de små!! ;o)

• #2   19. jul 2008 det er vel som med kvinder.. når der presses så kan man ikk styre hva der kommer ud?? eller hva?

• Henrik K
    Henrik K Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 8 Følgere: 6 Svar: 4
    #3   19. jul 2008 DKCH Lucky One

Nu er jeg ikke ekspert i hundeanatomi, men vil da mene at hundelorte og hvalpe ikke kommer ud af det samme hul, men hvem ved?! smiley
    Okay, indrømmet at jeg sidder og keder mig lidt og derfor ikke er særligt seriøs.

• #4   19. jul 2008 Camilla: Jeg tænkte det, og DU skrev det!!!! LOL*

Henrik, Du er dælme skarp! Griner!!!
    Men ok, sån en omgang tyyyynd mave og så en omgang mystisk-farvet fostervand ku måske sån lige i farten godt minde lidt om hinanden til forveksling, men er ikke i tvivl om, at Luckys mor har styr på hunde-anatomien i "den ende"!! ;o)

• #5   19. jul 2008 jeg har ringet til dyrlægen og jeg sku ik bekymre mig.. og ja jeg så det kom fra r.... så vidste 100% at det ik var fostervand.. ;o) Men tak for svarene alligevel..

• #6   19. jul 2008 forresten så var det rigtigt som oscar- daddy cool skriver de tømmer hun har bare tømt sig så meget så der ik er mere end noget tyndt noget tilbage

• #7   19. jul 2008 Helt rolig, det er helt normalt, mine tæver har altid tynd mave op til en fødsel og de kaster også op, de tømmer maven helt for indhold inden den forestående fødsel..

Kommentér på:
hurtig hjælp..

Annonce