{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Prøver lige herinde :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har fundet en hvalp jeg RIGTIG gerne vil købe , men problemet er at den kommer fra tyskland , jeg har skrevet en mail til dem og har fået dette svar :
Ærede interesserede, vi takker for deres interesse og glæder os til at lære Dem at kende.
VI inviterer Dem gerne til et uforpligtende besøg, så de kan danne Dem et billede af vores ”hundekobbel”.
Vi lever for og med vores dyr i en rolig landlig egn nær Magdeburg.
Til vores husholdning hører Bullmastiff´s og Bulldog´s, såvel som en hvid kakadue.
De bliver hele dagen kærligt passet og plejet af os, så det er muligt at leve harmonisk med hinanden.
Ved udvælgelsen af vores forældredyr har vi lagt stor vægt på sundhed, væsen og skønhed. Vores hvalpe vokser op i familien under optimale betingelser i hus og have for at give dem den bedst mulige start i nye hjem.

Ved os kan De fra første dag af se hvalpene vokse op og opleve deres prægning, og også medvirke, hvis de vil.

Hvad der ellers ligger os på hjerte, er at mennesker fuldt ud accepterer vores hunde som fuldgyldige familiemedlemmer, giver dem et kærligt og permanent hjem værdsætter dem som partner og ven.

Vi har mange års avlserfaring og opdrætter i VRZ e.v. Vores hvalpe er undersøgt ved dyrlægen, har fået regelmæssige ormekure, chippet, vaccineret, fået EU pas og fået en stamtavle ved Tysk Hundestambog.

Det er ikke en stamtavle, der hører under VDH/FCI. Der må De på forhånd finde ud af, om papirerne kan blive anerkendt i Deres forening. Vores hvalpe koster 1500 €.
VI hjælper Dem gerne med yderligere spørgsmål.

Altså det med stamtavlen , kan den overføres til den danske ?????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prøver lige herinde :)
Kommentér på:
Prøver lige herinde :)

Annonce