Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg må få ny hund !!!
  • #3   15. apr 2008 jamen tillykke smiley

En kangbenet JR...? Findes der ikke kun een slags?

• #4   15. apr 2008 En langbenet jack ? Mener du en Parson ?
    De koster ca. 6000 kr danske kroner med stamtavle, og ca.7000 svenske kroner hvis du henter en på den anden side :o)

• #5   15. apr 2008 * Tanja * Ja.. Min er langbenet og meget JR i hende..

J. K Skal ikke havde stamtavle ...

• #6   15. apr 2008 Ny hund?? - eller en hund mere??

• #7   15. apr 2008 Ja en hund mere x'D Vil da (næsten) ikke af med Tine x'D

• #8   15. apr 2008 Tanja

den skal jo også være uden stamtavle he he smiley så kan man få dem med lige så lange ben man vil fremavle

• #9   15. apr 2008 Debbie?? Hvad mener du??

Ok Pomfritten, sku bare lige høre... ;o) Skal det være en han eller en tæve? Hvalp eller voksen?

• #10   15. apr 2008 Tillykke - håber du finder en ny lille hvalp der passer perfekt sammen med dig.. smiley
    Debbie hvad mener du med den besked?

• #11   15. apr 2008 Tillykke til dig ;0)
    Bliver helt misundelig ...
    Jeg vil også ha en hund mere ;0)

• #13   15. apr 2008 Ok - er heldigvis selv ejer af en skøn blandingshund, og kan simpelthen ikk klare alt det ævl og kævl der er omkring stamtavler, så det er i hvertfald ikke mig hun blir overfuset af ;o)

• #14   15. apr 2008 Nårh ok fair nok - nej ingen skal overfuses for at vælge stamtavle fra...

• #15   15. apr 2008 debbie

hvem overfuser?

om man er 13 år eller 45 så må man da godt spørge til om hunde er langbenet???

Der er da ingen der er negative herinde så kan slet ikke forstå hvorfor der skal laves storm i et glas vand?

• #16   15. apr 2008 Der er ingen der overfuser nu, - tror bare Debbie vil sikre sig at det ikke sker.....

• #18   15. apr 2008 Grunden til mit spørgsmål er at jeg kun har mødt en JR, og den var sgisme en kort lille fætter. Det kunne jo være der var flere varianter indenfor racen... hvad ved jeg, bare derfor jeg spurgte.

Men så er det en JR blanding hun vil have, fair nok, men kald en spade for en spade, det gør jeg. Min bastard er ikke en boxer, og det har jeg intet problem med, jeg er faktisk så stolt af hende at jeg er ærlig mht hendes oprindelse, og jeg siger ikke 'desværre' til at hun ingen tavle har for det vidste jeg jo da jeg fik hende.

Stort set alle der råber op om at blandinger er lige så gode som fci-hunde, har i hundens profil skrevet desværre ikke, udfor stamtavle feltet.

Der hersker en kæmpe dobbelmoral på hg smiley

Pomfritten >>>

Tillykke med at I skal have endnu en hund, og held og lykke med at finde den helt rette smiley

• #19   15. apr 2008 Tanja - ganske sandt, jeg har heller ikke skrevet "desværre" ved stamtavle, da jeg jo godt vidste at jordens dejligste hund ikke har og aldrig kan få tavle**ggg**

Men jeg skal ikke bruge tavlen til noget, har bevidst valgt en blandingshund, og er stolt af min skønne hund;o)

• #20   15. apr 2008 Debbie

siden hvornår er det et fy ord at nævne stamtavler i en tråd???

en hund er dejlig no matter what.

min første var en blanding i stor stil og jeg elskede hende lige så højt som Fisen jeg har nu - som HAR tavle.

en ting er så sikkert at efter jeg har fået en tavle vovse vil jeg helt sikkert holde mig til det, da JEG føler mig mere sikker ang. sygdomme, hendes aner indavl osv

grunden til jeg skrev
    den skal jo også være uden stamtavle he he smiley så kan man få dem med lige så lange ben man vil fremavle

er jo at det er ganske sandt!

Hvorfor skal der startes en konflikt inden der overhovedet er nogen der har tænkt en negativ tanke.
    så istedet for at male fanden på væggen så vent da lige og føl temperaturen!

• #21   15. apr 2008 Mads - fint at du skriver at du gerne føle dig "mere sikker" - det synes jeg er helt fint. Der er mange der skriver at de kan føle sig sikre mht sygdom osv fordi de har tavle på hunden, og det mener jeg aldrig man kan. Man er aldrig sikret mod sygdom, HD, AD osv. - men chancen for at undgå er selvfølgelig større når der er tavle, så man kan se tilbage, men sikker bliver man aldrig;o)

• #22   15. apr 2008 Simba & Mia

ja helt sikkert du kan aldrig garantere at en hund er sygdoms fri smiley gid man kunne

men du kan få indsigt i hundens forfædre og om de har været testet og om de har lidt af nogen sygdomme. ud over det om der er indavl eller andre skavanker.

min blandings hund, var for det første meget urolig i sindet, som hendes mor.... ud over det havde hun sart mave og hud problemer smiley

nok også derfor jeg gerne vil have lidt mere info, og på skrift ved mine fremtidige hunde... vi vælger alle forskelligt og der er ingen der kan bestemme hvad der er rigtigt og hvad der er forkert.

• #23   15. apr 2008 Debbie

er det ikek at starte en konflikt når man skriver:
    Skrevet: 15-04-2008 08:57:36

Vil lige gør jer opmærksom på inden den tråde bliver som altid på HG... Pomfritten er 13 år gammel!!!! Så tænk over det inden i skriver.....
    Held og lykke med din ny hund herfra smiley

og:

Skrevet: 15-04-2008 09:04:38

Det jeg skriver.... smiley
    Har set bruger overfuset da de skriver ingen stamtavle.... vil ikke hve hun skal usættes for det....ikke andet... :-)))))

• #24   15. apr 2008 debbie

så lad vær med at tager sorgerne på forskud!

Du går ind og dømmer os andre, ikke vidre behageligt!

• #25   15. apr 2008 Debbie

ja men sån er jeg! deal with it!

Jeg synes det er noget underlig noget at skrive og derfor jeg stiller spørgsmål tegn ved dig, og det er jeg i min fulde ret til.

Kommentér på:
Jeg må få ny hund !!!

Annonce