{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Lykkelig - hvalpekøbere {{forumTopicSubject}}

Hvor heldig har man da lov til at være.

Vi har lige haft besøg TInke fra Rosas sidste kuld. De var lige på Rømø, og ringede i går og spurgte om vi ville have besøg idag når de kørte hjem til Fyn.

Ja, selvfølgelig ville vi det, jeg var alligevel alene hjemme, så jeg kunne da lave aftensmad. Så vi har rigtigt hygget, hundene har leget og vi har snakket.

Jeg synes simpelthen vi har været så heldige med vores hvalpekøbere. Mille fra Rødekro ser vi også rigtig tit. I torsdags var vi inviteret til åbenthus hos hendes nye far der blev 50.

Salli har vi også haft besøg af, og vi har planer om at besøge dem i nærmeste fremtid.

Den eneste vi ikke har set er Uffe, der er lidt langt til Aalborg, men så er det godt mailen er opfundet, og vi skal uden tvivl også op og besøge ham til foråret.

Jeg føler mig så heldig at vi har fundet 4 så søde familier, der også gider holde kontakt med os, selvom de har fået deres hvalp, men også at det er så dejlige mennesker vi kygger os så meget med. Det er så dejligt at se hvordan hvalpene trives og udvikler sig, og se hvem de kommer til at ligne.

Ville vist egentlig ikke andet med dette indlæg, end at dele min overvældende glæde med I andre, for jeg føler mig så uendelig lykkelig ligenu.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lykkelig - hvalpekøbere
Kommentér på:
Lykkelig - hvalpekøbere

Annonce