{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Farvel til mine hvalpe.... {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt 5 hunde i mit liv og det har været en rigtig dejlig begivenhed hver eneste gang. Jeg har haft hund i 15 år. Men aldrig en gang har jeg tænkt over, hvordan det måtte være at stå på den anden side som sælger! Nu har vi for første gang fået hvalpe og det har været så dejlig og fantastisk. Men nu nærmer de sig 8 uger og alle hunde er reserveret. Men jeg glæder mig ikke til at de skal ud af døren......det bliver så tomt på trods af at vi stadig har vores egne 4 dejlige hunde. Jeg er lige ved at hyle, når jeg tænker på at de snart skal ud af døren. Fødekassen mv. har stået inde i vores stue, for at give hundene en masse kærlighed og opmærksomhed og for at de kunne vænne sig til dagligdagslyde som tv, musik, snak og støvsugeren. Jeg mener selv, at vi har fundet nogle rigtig søde og rarer familier, som skal have hvalpene, så på det punkt er jeg rolig nok. Og alle hvalpene er sunde, raske og dejlige glade og livlige.
Hvordan har i haft det med at skulle af med jeres hvalpe??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel til mine hvalpe....
  • #1   29. jan 2008 Har endnu ikke prøvet det...men kan forestille mig det må være frygteligt.... Ville tude snot!!

• #2   29. jan 2008 Jeg kan kun give dig ret i at det er svært at aflevere hvalpene, men jeg tænker hver gang på at det er den absolut rigtige familie hvalpe skal bo hos, jeg har nemlig valgt dem og så bliver jeg ved med at have kontakt til mine hvalpe. Det hjælper utrolig meget, men derfor kniber jeg alligevel en tåre når jeg bærer hvalpen ud til bilen, når den skal rejse.

• #3   29. jan 2008 Jeg synes faktisk ikke det er så svært. Jer er helt overbevist om at de familier jeg har valgt kan give hvalpene mere end jeg kan. Mine flytter i 9-10 ugers alderen og når man har 10 er det svært at få overskud til at begynde at træne med hver enkelt. De skal ud og være i fokus og ikke kun være en del af flokken.

• #4   29. jan 2008 lidt dobbelt

det er da svært at skulle sige farvel, jeg holder jo kontakten og håber da jeg har fundet den rigtige familie.
    der er bare så mange ting/råd jeg gerne ville give med på vejen. selvom du for udførlige både mundtlige og skriftelige råd, så syntes jeg alligevel jeg godt ville have fortalt dem mere, når de går ud af døren.

• #5   29. jan 2008 hejsa.
    Jeg kan fortælle dig at hvis du knytter dig meget til dem så bliver det utrolig hårdt, da den 1 hvalp forlod os og tog med sin familie til århus da tudede jeg hele dagen. Min kæreste sagde til mig flere gange at hunden jo ikke var død... men puha det stod på i mange timer... hels og lykke da... smiley

• #6   30. jan 2008 Åhh bare tanken om det gør at jeg frygter den dag hvor det er min tur.

Kommentér på:
Farvel til mine hvalpe....

Annonce