499 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Leder efter Cocker hvalp!!!! Leder efter Cocker hvalp!!!!

Jeg leder efter en Blue Roan cocker Spaniel tæve hvalp på 8-10 uger. Jeg har ledt over det hele, dba.dk, guloggratis.dk .....you name it. Jeg har ikke råd til at betale så meget for hvalpen. Det er ikke nødvendig med stamtavle bare hvalpen er sund og rask. Er der nogen der kender nogen eller evt. har eller venter hvalpe? Eller ved hvor jeg evt. kan finde en. Alle forslag modtagesmed kyshånd. Mange Tak

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leder efter Cocker hvalp!!!!
  • #1   22. aug 2005 Har max. råd til at betale kr.2500. Hjælp mig med at finde en hvalp, tak!

• #2   22. aug 2005 (link fjernet)

Har du prøvet der?

• #3   22. aug 2005 Der er 8 forskellige kuld på dank-kennel-klub.dk

• #4   22. aug 2005 der er et kuld uden stamtavle til 2500 kr per hvalp på dba.dk men kun sorte og røde!

• #5   22. aug 2005 eller en voksen blue roan cocker på 3 år til 1000 kr også dba.dk

• #6   22. aug 2005 Hvorfor ikke vente til du er kommet lidt mere til penge og kan købe en med stamtavle. Forældrene til stambogsførte (DKK) hvalpe skal jo både HD-fotograferes og øjenlyses, og disse ting kan man jo ikke regne med er tjecket hos hvalpe uden stambog.

Husk også på at hvalpe uden stambog jo ikke er ID-mærket og det koster jo også at få gjort.

Så når du skriver at du ikke har råd til at give ret meget for hunden, så håber jeg at du har regnet ud hvad det koster at have hunden, så du er sikker på at du har råd til det. Også de uforudsete dyrlægeudgifter hvis hunden bliver syg eller får en skade.

• #7   22. aug 2005 Jeg har allerede en rød cocker Spaniel, så jeg ved godt hvad jeg går ind til. Jeg elsker racen,men jeg synes kr. 6000-7000 er mange penge at give for en hund jeg ikke har planer om at avle eller gå til shows med. Det skal udelukkende være et kæledyr, jeg har bare en svaghed for cocker spaniels, og derfor vil jeg gerne have en mere. Jeg ved godt hvad jeg g[r ind til, trust me!

• #8   22. aug 2005 ja men camilla har en vigtig pointe - man kan være uheldig at den bliver syg og hvis dens forældre ikke er tjekket for de arvelige sygdomme så kan man jo risikere at man får en hvalp med det - og det koster!!

Så det er vigtigt at man har råd til en hund med alle udgifter og worst case scenarios!

• #9   22. aug 2005 Kent, jeg tror ikke at det er det, der er pointen...

Pointen er at har man ikke råd til at betale det en hund koster, så har man nok heller ikke råd til at betale evt. uforudsete regninger.

• #10   22. aug 2005 Godnat alle - mit liv er bare for kort til at høre mere på Kent!!

Held og lykke med at finde lige præcis din hund!

Nicola

• #11   23. aug 2005 Tak for jeres kommentarer alle sammen selv om det ikke lige var den diskussion jeg var ude efter. Jeg forsøgte bare at finde ud af om der er nogle der vidste hvor jeg kunne finde en dejlig lille hvalp.

Den cocker jeg har nu har også stamtavle, men hende har vi haft mange problemer med, så jeg giver altså Kent ret. Selv om de har stamtavle er det ingen garanti for at en hvalp ikke bliver syg. Jeg har bare sat et bestmet beløb af jeg vil betale for en hvalp, og sådan er det.

Så hvis der er nogen der ved om nogle hvalpe er jeg meget interesseret (for lige at vende tilbage til hvad dette emne handlede om i sin tid).

TAK!

• #12   23. aug 2005 Selvfølgelig har du ret i at en stambog ikke er nogen garanti for kvalitet. For det første er ordet stambog jo ikke beskyttet, hvilket vil sige at alle kan lave et stykke papir og så kalde det en stambog. For det andet er det jo levende væsener som vi beskæftiger os med, så der kan jo ikke gives garantier.

Mener bare at hvis man har en stambog, så har man muligheden for at undersøge hundens linier (familie) og dermed øge chancen for at få en sund hund.

• #13   23. aug 2005 jeg skrev et par forslag - tjekkede du dem?

• #14   24. aug 2005 Jeg kiggede på dem, men jeg ville som sagt gerne have ne lille hvalp, og jeg tror ikke den anden havde flere tæver tilbage. Jeg må bare kigge videre, men tak for hjælpen

• #15   27. aug 2005 se her:

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=41044681

Cocker Spaniel Hvalp, 3 mdr., tæve, Blue Roan, renlig, efter højt præmierede forældre, køkkenopdræt, børne- og kattevant, stamtavle, vacc., ormekur, dyrlægekontroll.
    Pris: Kr. 3.500

Telefon: 22 92 50 90
    By: Roslev | Jylland - Midt- og Vest

den lyder da perfekt!

Kommentér på:
Leder efter Cocker hvalp!!!!

Annonce