917 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

løbetid uden jeg så det??? løbetid uden jeg så det???

ja nu fangede jeg så lige mine 2 hunde igang med det "sjove"

og fik ærlig talt et chok.. for jeg havde slet ikke opdaget hun var i løbe tid..

jeg tjekkede hende i forgårs (fordi han snuste hende rimelig meget bagi, men det gør han så tit).. og der var INTET tegn på løbe tid... ingen hævelse (slet ikke i forhold til de 2 andre gange hun har været i løb mens jeg har haft hende)....

men jeg kunne jo desværre ikke gøre andet end at sætte med ned ved deres side og lade dem gør det færdig, da han allerede hang fast..

de hang sammen ca 10-15 minutter... og det STANK (jeg opdagede fordi jeg synes der lugtede af lort, som om en af dem havde skidt inden for.. men så opdagede jeg det de lavede)...

da han så slap hende igen blev hun "vild" og legesyg, og hopper stadig rundt og mosler ham og gør og logre og er rigtig vild..

men hun har også tisset en KÆMPE tår lige bagefter...

er det normalt???

nu håber jeg altså ikke i stempler mig som en dårlig hunde ejer... men jeg troede ikke hun var i løb nu.. der var ingen hævelse i forgårs... og intet blod nogen steder smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbetid uden jeg så det???
  • #1   12. jan 2008 Kun et ord herfra "abortsprøjte"

• #2   12. jan 2008 Da Addi blev parret vasked de sig bag efter! og så var de klar igen!

• #3   12. jan 2008 jeg har altså hørt om parringer uden løbetid.
    men vil da for en sikkerhedsskyld gå til dyrlæge og få en abortsprøjte - eller du vil måske gerne have hvalpe.

hvis hun ikke bløder så meget eller er god til at holde sig ren, kan man godt overse en løbetid. når tæven er højløbsk skrumper skeden ind og "blodet" bliver gennemsigtig lys rød. så det kan jo være i har overset den første uge.
    nogle hanhunde er meget snedige, de ved lige hvilken dag der skal parres og virker ellers ikke interesseret i tæven.

men selve det at det har lugtet, at hun har tisset (var det ikke sæd) og at hun fjoller rundt det er ikke min erfaring ved parring.

vi holder så tæven for at hun ikke skal spilde de dyre dråber, så om hun har lyst til at fjolle rundt, det ved jeg ikke

• #4   12. jan 2008 Det er ikke planlagt. Der er ikke lavet sundhedstjek på hundene. Der er rigeligt med UPs - Hovsa - "min hund vil så gerne være mor" hvalpe rundt omkring.

Et hvalpekuld er ikke bare det rene pjat

• #5   12. jan 2008 nej jeg syntes heller ikke det er en god ide.

• #6   12. jan 2008 jeg vil da gerne have hvalpe smiley men blev bare chokeret..

og har lige tjekket hende bagtil, og nu er hun KÆMPE... det der chokere mig er bare at der ikke var noget for 2 dage siden.. for de andre gange hun har været i løb, der er hun hævet stille og roligt et stykke tid inden...

og ja jeg er sikker på det er tis.. for det var en KÆMPE portion... jeg har aldrig set hende tisse SÅ meget...

• #7   12. jan 2008
    Anette -Byens Bedste Bordere -

jeg havde nu allerede tænkt tanken at få hvalpe på hende i denne tredje løbetid... for det første fordi jeg går langtids sygemeldt her hjemme, og derfor har masser af tid....

• #8   12. jan 2008 ja jeg tror også det bliver en rigtig darling-blanding af dem smiley

• #9   12. jan 2008 når du har muligheden for at ha hvalpene syntes jeg da du skal gøre det, men man skal ha tid og plads og masser af tålmodighed ;O),nu er det jo små racer ,så er det ikke så slemt, men jeg har haft 8 cocker hvalpe,de fylder og larmer og skal opleve en masse, bare glæd dig,det er dejligt med hvalpe,hvis man er forberedt på det store arbejde med dem, og udgifterne,held og lykke, tror de bliver vidunderlige

• #10   12. jan 2008 vi har masser af plads.. kæmpe have.. og tascha sover allerede alene nede i vores store gang med gulvvarme (fordi hun er lidt aggressiv om natten hvis hun sover i vores seng)...

• #11   12. jan 2008 vi lavede en store kravle gård i køkken alrummet, som hvalpene og mor var i når vi ikke lige var der og om natten, som moren kunne hoppe ud af,men ikke de små, så har man styr på dem og på hvor de er utæt, det er ikke have jeg mener, jeg mener lege plads og være plads, så kan de komme rundt i huset når man er hjemme og kan holde øje med dem, de skal ha ro det første stykke tid, med fødekasse og sådan,men det har du jo nok sat dig ind i,:O)

• #12   12. jan 2008 jo min forhenværende nabo avlede labrador hvalpe.. så jeg har set hvordan deres fødekasse så ud (min skal bare være mindre ha ha)...

• #13   12. jan 2008 supert, og "kravlegård"husk det,ellers ender det ski med i træder på de bette nogen, og de er utæt over alt

• #14   12. jan 2008 hi hi så er det godt vi ikke har gulvtæpper smiley

men jeg kommer lidt i tvivl nu.. jeg har valgt at forsøge mit bedste for at der bliver hvalpe.. og så skal der vel mere en denne ene parring til???

nogle net sider siger at de kun må parre en gang dagligt i 5 dage.. andre siger at de må parre lige så tosset de vil? (kender også en kennel, som bare har han hunden og hun hunden til at gå sammen til hun ikke vil mere).

hvad synes i er mest hensigtsmæssigt??

• #15   12. jan 2008 jeg plejer at parre over 3 dage ,og ikke mere

• #16   12. jan 2008 okay smiley

• #17   12. jan 2008 årh stakkels lille tascha er træt nu smiley hun har bare lagt sig og sover tungt smiley

dusty ligger på mit skød og hygger :.-)

• #18   13. jan 2008 Det er jo hvad der kan ske:-)
    Vi lever i en total kontroleret verden. Hvor vi bestemmer hvem og hvor vores hunde skal parre.
    Dejligt at naturen stadig tager over og fungerer Ang. "abortsprøjte" Ville aldrig udsætte min hund for det. " bare fordi det var en fejl"
    Aldrig.
    Ønsker dig held og lykke med de søde små ( måske )
    Det bliver jo ægte kærligheds unger:-)

• #19   13. jan 2008 Hvis ikke du lige frem havde tænkt dig at de skulle have hvalpe så er der jo ingen grund til at lade dem parre igen... så må du heller holde øje. men ellers så held og lykke med hvalpe projektet..

• #20   13. jan 2008 ej hvor bliver de dejlige efter de 2 hunde .. jeg tror det bliver super spændende, og jeg glæder mig til at følge tascha og vapserne .. tillykke smiley

Kommentér på:
løbetid uden jeg så det???

Annonce