{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Cathrine F
Cathrine F
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 5

Gravhund- han søges... {{forumTopicSubject}}

jeg søger efter en han gravhund. Min fie er i løbetid og vil meget gerne have et kuld på hende, men kan simpelthen ikke finde en mage til hende.
Nogen her inde som kender en som vil stille hanhund til rådighed ??
Hanhunden skal helst bo i nordjylland

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravhund- han søges...
  • #1   22. nov 2007 Er det ikke lidt sent at finde hanhund til hende når hun allerede ER i løb?

Hvis hun er med tavle kan du kontakte din klub der kan henvise til en egnet hanhund

• Cathrine F
    Cathrine F Tilmeldt:
    jan 2007

#2   22. nov 2007 jo jeg er sent ude, men det er der ikke noget af gøre ved.
    Hun er ikke med tavle, så dem kan hun ikke bruge desværre.

• #3   22. nov 2007 Jo der er -vente til næste løb og så gøre forarbejdet inden så du finder den helt rigtige han til hende :o)

Tror der er en i marked (her på HG), du kan jo prøve at kigge

• Cathrine F
    Cathrine F Tilmeldt:
    jan 2007

#5   22. nov 2007 hun er dyrelæge kontrolleret. Hun har ingen sygdomme. Hun er øjenlyst og hoftetjekket. Dyrelægen sagde hun er et fint eksemplar af en gravhund.

• #6   22. nov 2007 Cathrine F: Du skal og bør vente til næste løbetid, det der med at finde en i sidste øjeblik dur bare slet ikke. Når man skal lave hvalpe så kræver det, at man stille krav og man finder den bedstegnet hanhund, Ikke det der sidste øjebliks den første og bedste der melde sig....
    Det der med at nu er min tæve i løbe tid, og så skal hannen findes nu og her, det ender tit i noget hovedløs avl, som overhovedet ikke er sundt for racen...

Men hvorfor overhovedet avle??? har din tæve stambog??? lever den op til racestandarten??? og hvad der grunden til at i overhovedet tænker på at lave et kuld hvalpe???

• #7   22. nov 2007 Jeg holder med Gitte, du må vente til næste løbetid så du har god tid til at finde en passende han.
    Det er jo meget vigtig at man får det rigtige, så du må væbne dig med tålmodighed.

• #9   22. nov 2007 Du har ret Tanya jeg mener det samme.

• #10   23. nov 2007 Tænker nu mere på om ryggen har været en tur i røngten,end på hofterne

• #11   25. nov 2007 Prøv at gå ind på den blå avis, og så søg på alv gravhund, så kommer der mange gode op!! Det var der hvor jeg fandt min hund "Mollys" mage.. hun skal snart op og besøge ham i et par dage, så hun kan få lidt hvalpe:-D Håber du finder en!

Kommentér på:
Gravhund- han søges...

Annonce