{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føde apotek
  • #1   5. nov 2007 Ved endnu ikke om jeg skal ha hvalpe, Hun er først blevet parret for lidt over en uge siden, men var bare nysgerrig efter hvad folk skal bruge.

• #3   5. nov 2007 Det samme som Tine + en vægt og en papirblok til at notere kendetegn samt vægten på.

Varmelampe og varmepude er også godt at have.

Moderen slikker som regel hvalpene hele tiden lidt efter fødslen, så man skal være meget opmærksom på de ikke bliver kolde. Der er varmelampe og pude meget smarte at have.

Og så modermælkserstatning. Det kan være hammer-svært at få fat på - og man kan snildt få brug for det ( jeg måtte f.eks flaske mit kuld op )

Pipette - til at dryppe sukkervand i dem med - hvis de er lidt slatne.

Tjah - det er vist det smiley

• #5   8. nov 2007 Hvor køber man flydende kalk henne - og giver i moderen det pr automatik ?

Von Bierlich:

Giver du din tæve kalkinjektioner - i såfald hvor køber du dette sterile kalk til injektion henne? Er det im / iv eller subkutan injektion vi snakker?

Drop til væske? Ligger du drop på dine tæver og giver dem væske? Glukose eller saltvandsdrop? Saltvand 9 mg/ml ?

• #6   9. nov 2007 Jeg giver tæven kalk de sidste 14 dage inden fødsel - og fortsætter mens hun ammer.

Det er bare kalktabletter fra Matas - 2 stk - som knuses og blandes i maden.

• #7   9. nov 2007 Hvor får du kalk-injektioner og drop til væske fra????? det mangler jeg nemlig

Kommentér på:
Føde apotek

Annonce