533 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Sidste hvalp er flyttet hjemmefra :( Sidste hvalp er flyttet hjemmefra :(

Så blev Jytte/Sallie hentet, uha det var lidt svært denne gang, for vi har haft hende i næsten tre uger ekstra, og hun jo bare er blevet en del af flokken. Det er helt underligt at kunne sidde her uden at skulle kigge ud af øåjnkrogene hele tiden for at se om hun laver ulykker eller skal tisse.

I morgen skal jeg ned og besøge Mille/Dorthea der nu bor i Rødekro. Det bliver rigtig sjovt at se hende og familien igen. Det er dejligt med sådan nogle dejlige hvalpekøbere der invitere på kaffe smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidste hvalp er flyttet hjemmefra :(
  • #1   26. okt 2007 Awww

*kram*

og hvor er det dejligt at høre at du har fundet nogle gode hvalpekøbere

• #2   26. okt 2007 Tak smiley

Jeg synes virkelig jeg har være heldig med at finde familier, og så er det nemmere at sige farvel smiley

• #3   26. okt 2007 Sidspring: findes coton i andre farver end hvid? kan se nogle a hvalpene er brune.

• #4   26. okt 2007 Så fik jeg lige en dejlig opringning at de var kommet godt hjem. Hun havde taget køreturen rigtig flot uden at pibe, hun havde været i haven og tisse og fået noget at spise, derefter havde hun lige pebet lidt, men det gik hurtigt over med lidt leg smiley Jeg var noget spændt på om hun ville skrige og hyle hele vejen til Vejle, for det der med at køre bil har ikke været hendes stærke side, så vi har trænet det mens vi havde hende, og det har heldigvis givet pote smiley

Julie>> De finded hvid med aftegninger. Mange hvalpe fødes med aftegninger som så falmer eller forsvinder helt med tiden.

• #5   26. okt 2007 åh ja Moster Stella kender godt dette med at skulle sige farvel til en man har beholdt lidt længere, det er utrolig svært også selvom man ved den får et godt hjem, men de par uger gør altså utrolig meget

• #6   27. okt 2007 Ja, er du tosset det er svært. Men også sjovt at se hvor meget hun udviklede sig på den tid, og hvordan flokken begyndte at sætte hende på plads i rangorden men stadig viste enorm tålmodighed overfor hende. Selv gamle sure tante Frida fik et blødt punkt for den lille tyran der ikke lod sig skræmme af hendes særheder.

Lige inden de tog afsted med Sallie fik de lov til at løbe lidt i have så hun lige kunne tisse af, og de tre store samlede sig om hende og nussede hende som om de vidste at de skulle sige farvel, for sådan har de aldrig før gjort samtidig.

Nu nyder især Valde at der er fuld opmærksomhed på ham igen LOL.

• #7   27. okt 2007 jamen det med at sige farvel, det har jeg også oplevet, jeg har kun oplevet at det er den sidste hvalp de reagere sådan på. Aya fik her læst og påskrevet af dem alle tre. hun skulle lige have de sidste formaninger med smiley
    Sidste gang Jowina havde hvalpe, var Guinness den sidste der flyttede også 14 over tiden, og da familien kom lagde Jowina sig ned foran ham og slikkede ham lige så stille på snuden, uh man føler sig som en hundehandler i sådan et tilfælde

Kommentér på:
Sidste hvalp er flyttet hjemmefra :(

Annonce