{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

nu er den gal igen {{forumTopicSubject}}

Ja nu er den sørme gal igen...

sidst vi havde parret tascha, var der ingen hvalpe.. men hun opførte sig underligt i laaaaang tid... var skiftevis trist, glad, trist igen osv....

Denne gang er hun endnu værre...

det er idag 45 dage siden 1 parring... Hun er ikke blevet tykkere (men hvis der kun er en hvalp, og den har chihiahia størrelse er det vel normalt???')

i starten af den måske graviditet, har der ikke været andet end de sædvanlige humør svingninger..

men her de sidste 3-4 dage, er hun begyndt at blive aggressiv overfor min han (chihuahuaen)...

om morgenen når vi kommer ned i gangen (hun har sovet i gangen, siden hun var i løb, og det har hun det godt med, i stedet for at blive vækket hver gang vi vender os i sengen)...

Men her de sidste par dage, når vi (dusty og jeg), kommer ned i gangen, kommer hun ikke løbende dusty i møde for at lege.. nej hun bliver liggende nede på sin pude, og hvis dusty kommer for tæt (og det er et par meter vi snakker om)..

så farre hun op og gør og knurre af ham.. løber efter ham.. og skal lige snuse til ham inden hun stopper...

Det under mig meget at hun er sådan lige pludselig, da hun er meget glad og ivrig når min kæreste kommer ned om morgenen, uden dusty....

forvirring...

Jeg ved at jeg burde tage hende til dyrlæge.. men sidst jeg var der, så han slet ingen grund til at jeg kom (sidste gang hun var blevet parret)...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu er den gal igen
Kommentér på:
nu er den gal igen

Annonce