Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidste weekend :(
  • #1   29. sep 2007 Årh.. det må aldrig være sjovt.. men du får vel lov at følge dem og se at de har det godt?

• #2   29. sep 2007 ja tiden går hurtig. men du har jo heldigvis nogle gode hjem til dem. mine ligger og slås på gulvet. jeg har en rigtig dominant tæve der banker de andre - især hanhunden

• #3   29. sep 2007 Sorry jeg lige forsvandt, men de små skulle lige have lidt opmærksomhed smiley

Ja, heldigvis er vi inviteret ud og besøge dem og det vil vi bestemt også gøre smiley Et par at de nye familier synes også det bliver underligt ikke at skulle komme her hver weekend, og det synes jeg nu også det bliver, men kontakten bliver nu holdt alligevel smiley

Jeg fatter heller ikke hvor tiden er blevet af, synes det var i går vi tog i mod de små banditter, og selvom man kan bande dem langt væk kl 05:17 når de insitere på at få opmærksomhed, men det er kun til den første våde snude aflevere et kæmpe godmorgenkys midt i ansigtet smiley

Håber at få nogle flere billeder ind idag smiley

• #4   29. sep 2007 hvalpe træf - det laver vi også en gang om året og hvor er det hyggeligt.
    vi har slået os sammen med to andre kenneler her i området der også opdrætter japansk spids og så kalder vi det familiedag. sidste gang var vi 40 japanske spids

• #5   29. sep 2007 Det vil jeg også, men vil nu gerne besøge dem og se de er faldet til, og så er det jo dejligt at det er nogle søde familier som jeg også gerne vil se igen smiley

Kommentér på:
Sidste weekend :(

Annonce