{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Simone  N
Simone N
Følger: 9 Emner: 2 Svar: 3

Blødning {{forumTopicSubject}}

Hej!

Min hunhund fødte for cirka 2 uger siden.
Og hun bløder selfølgelig lidt.
Hvornår skal jeg føle det alarmerende?
Hun har ikke ændret adfærd og spiser, besørger og passer hvalpene som hun skal, men jeg syntes bare nogle gange hendes blod pletter er lidt store??

Håber i forstår hvad jeg mener??

På forhånd tak!
VH Pixie og hvalpene

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blødning
  • #1   1. nov 2022 Helt ærligt,er du i tvivl så kontakt dyrlægen nu, ingen af os har set din hund og kan derfor ikke vide hvor meget blod du betragter som “lidt store blodpletter”

• #2   1. nov 2022 Mine tæver kan nemt bløde en måned efter fødsel. Det samme kan kvinder. Der efterlades store sår i livmoderen, når moderkager afstødes, og de kan hele i forskelligt tempo.
    Det vigtige er, at blodet ændrer farve fra friskt til mørkt gennem ugerne, og at der ikke er hverken lugt, betændelse eller andre faresignaler.
    Livmoderbetændelse kan opstå, hvis ikke alle moderkager er kommet med ud. Jeg får derfor givet mine tæver noget livmodersammentrækkende, hvis jeg er i tvivl, når dyrlægen har konstateret at fødslen er slut og har tjekket tæven igennem.

• Simone  N
    Simone N Tilmeldt:
    okt 2022

Følger: 9 Emner: 2 Svar: 3
    #3   1. nov 2022 Hun var hos dyrelægen dagen efter hendes fødsel og fik også noget der skulle trække det hele sammen efter hun var undersøgt??
    Men tusind tak for et brugbart svar??

• #4   1. nov 2022 Det lyder bestemt ikke alarmerende med 14 dage. Mine bder ofte 3 uger. Altså ikke meget, men stadig farvet udflåd. Det må dig ikke lugte betændelsesagtigt.

Kommentér på:
Blødning

Annonce