{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

hvordan fodrer i jeres gd {{forumTopicSubject}}

ja der er jo et hav af foder men hvilket er så bedst til en gd dame lidt oppe i alderen der er drægtig??? hun er 6 og hun får pedigree hvalpe foder. nogen siger jeg skal give kalk tilskud og ting andre siger kujn hvalpe foder ??? håber nogen her inde kan hjælpe mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan fodrer i jeres gd
  • #1   25. aug 2007 Pia: ...glæder mig til at se et lille billed af din skønhed..*SS*
    Vi har gode erfaringer med Hills produkter...til vores Harley...men han er jo heller ikke drægtig..gg-
    lyt lidt til hva Reese skriver omkring foder...hun har et godt indblik i dette ..som ejer og opdrætter *SS*
    pøj pøj med din GDpige.

• #2   26. aug 2007 ok stopper med pedigree med det samme. det lyder ikke til at være noget jeg kan bruge. ja jeg ved det er sent for hende det var også sidste udkald, havde det ikke lykkedes nu havde hun ikke fået unger. jeg har fået hende ved en veninde, og ved de ikke bliver så ga´mle men kunne ikke forestille mig at skulle fortsætte efter hende uden at have en del af hende. hun er den dejligste lille hund man kan ønske sig. min venindes bror forhandler hundefoder så ringer til ham asap og får ham til at komme.

• #3   27. aug 2007 Jeg bruger også Royal Canin Gigant Babydog til min drægtige, nu diegivende, tæve og er meget glad for det....

Reese: kan oplyse at prisen på babydog er ca. 500 kr :o) og hvor er det en fryd at følge dine svar....der er svaret med viden bag og det er guldkorn for nogen med knap så megen viden ..... tusind tak!

• #4   28. aug 2007 åhhhh i dem i butikken er der vist 15 kg og dem vi får igennem opdrætterklubben er der 20 kg :o)

Kommentér på:
hvordan fodrer i jeres gd

Annonce