Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parringer..
  • #2   4. apr 2020 Mellem dag 16 og 22 , tre forskellige tæver.

Få lavet brunstkontrol (progesterontest, vaginoskopi og skedesvab) hos en dyrlægen, så er du sikker på at ramme det rigtige tidspunkt smiley

• #3   4. apr 2020 Asti havde ægløsning allerede på dag 9, så det var godt at det var op til en weekend ellers havde jeg ventet med blodprøve til dag 10.
    Hendes ægløsning startede med al sandsynlighed ift. førende dyrlæge indenfor reproduktion allerede på dag 8, så hun er en tæve som er tidlig "ude" i hvertfald i denne her løbetid.

• #4   4. apr 2020 Parrer 24-48 timer efter ægløsning. Det er som regel fra dag 12 - 23 afhængig af tæven. Vi får altid taget progesteronetest, skedeskrab og vagioskopi for at finde mest optimale tidspunkt, så vi ved at tæven er klar, da vi oftest kører mange timer til hanhund.

• #5   4. apr 2020 Mine har vist sig at have ægløsning mellem dag 15-18 ifølge progesteronmålinger.
    Alle har været mest parringsvillige lige på ægløsning, så derfor parrede vi da, og ikke først 24-48 timer efter, som det ellers ofte anbefales af dyrlægerne. Tæver er meget forskellige på det punkt.

• #6   4. apr 2020 Her passer det med 48 timer efter ægløsning på alle tre tæver smiley

• #7   4. apr 2020 Kirsten ja der er vores også mest modtagelige.

• #8   5. apr 2020 Mine har været parringsklar fra dag 13 til dag 25 efter løbetids start.

• #9   5. apr 2020 Jeg bruger også altid dyrlægen til at sikre, at tæven er klar. De penge er godt givet ud.
    Det er forskelligt, hvornår mine tæver er klar. Omtrent et sted mellem dag 8-9 stykker og helt frem til dag 18. Det er ikke engang samme tid i løbetiden, for samme tæve, hver gang. Og parringsvillighed kan jeg ikke bruge til så meget, mine tæver kan sagtens "snyde" og vise sig villige selvom det ikke er den rigtige dag.

Jeg drog til Kristianstad i Sverige i fredags, det var 2,5 døgn efter ægløsning og jeg havde været der i under 10 minutter før parring fandt sted. En halv time efter kørte jeg hjem igen.
    Jeg ville have været ked af at have taget den køretur på 2,5 time forgæves fordi tæven ikke var helt så klar, som jeg havde troet...

• #10   6. apr 2020 Luna er klar på dag 9, hver gang..

Kommentér på:
Parringer..

Annonce