{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Opdatering (præmatur hvalpe) {{forumTopicSubject}}

Så er er pigerne blevet 23 dage, og endelig åbnet øjnene næsten helt op. Amy vejer nu 350 g. og Ally vejer 330 g. Så de tager fint på. De trives rigtig fint, de spiser og sover og ikke meget andet, de er ikke begyndt at gå rundt endnu, men kravler fint rundt i kurven. Hvis de er blevet væk fra mor finder de selv hen til hende.
Jeg er endnu ikke begyndt at give dem mad, da dyrlægen siger at jeg hele tiden skal trække 9 dage fra deres alder, for det er det de blev født for tidligt. Og det med de 9 dage passer også med øjnene, at de har åbnet dem 9 dage senere end normalt.
Det var bare en lille opdatering herfra. Jeg kan stadig blive lidt ked af det og harm over dem der mente at jeg skulle lade dem dø eller aflive da de var helt nyfødte, især nu hvor de klarer det så godt, og alt tegner til at de kommer sig helt uden men.
Men tak for opbakning til alle jer andre og søde beskeder i ny og næ, det varmer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering (præmatur hvalpe)
  • #1   22. jun 2007 Det var dejligt at høre at det går godt med dem((=;
    Andres mening om hvad de synes du skulle have gjort, skal du bare glemme!! Du har jo nu bevist, at du gjorde det rette og heldigvis for det((=;
    Fortsat held og lykke med de små vapsere, de er skønne*SS*

• #2   22. jun 2007 Damn de er blevet pænt store siden de foregående billeder. Var da en underlig ide at give dig det råd at aflive dem. De ser jo ud til at de klare skærene.

• #3   22. jun 2007 Emma

Puha , dem som mener de skulle være aflivet , føj ! Håber godt nok de har en grim smag i munden nu da !

Ikke at jeg vil sammenligne hunde og mennesker , men hvad så hvis man føder et barn meget for tidligt ? Skal det så os bare dø ? :-S

Og ja det lyder ret hårdt, men som hundeelsker tænker jeg lidt på det os ..

Men er vildt glad for og høre de har det godt ! Og held og lykke med dem fremover , håber du finder nogle rigtig gode hjem til dem ... smiley

• #4   22. jun 2007 I kan forresten også læse vores historie inde på www.ammestuen.dk

• #5   22. jun 2007 det er vel nok flot,dejligt at de små har det så godt:O)

• #6   22. jun 2007 Hvor er det dejligt at det gør dem godt. Frygteligt at de blev født 9 dage for tidligt. Jeg har fulgt meget med i alt hvad du har skrevet om dem og jeg er så glad for at de to min. har overlevet. Også meget ros til dig som har klaret det så flot.
    Jeg skal selv have hvalpe på min til efteråret og frygter simpelthen at noget skal gå galt.

• #7   22. jun 2007 nej hvor dejligt at det går så godt med dem. selvfølig skal man ikke bare lade dem dø. du har lagt et stort stykke arbejde i dem og syntes det er rigtig godt de har overlevet. beholder du en lille vapper selv?

• #8   23. jun 2007 ej de er da søde .
    forstår ikke du har været så uheldig at få så dumme bemærkninger som at aflive dem .
    man kæmper da for dem ....klart og man kan da se det har givet pote smiler...de er skønne

Kommentér på:
Opdatering (præmatur hvalpe)

Annonce